וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלי תקשורת בעולם מסקרים את מות אריק איינשטיין

27.11.2013 / 11:41

גם בחו"ל מדווחים על מותו של אחד המוזיקאים הגדולים בתולדות המדינה: "אחד מהבדרנים הכי אהובים ואחת מדמויות התרבות המשפיעות ביותר", נכתב בהוליווד ריפורטר

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: לירון בארי

כלי התקשורת בעולם מגיבים למותו של אריק איינשטיין, אחד מעמודי התווך של המוזיקה הישראלית לדורותיה שהלך אתול (שלישי) לעולמו בגיל 74. באתר ההוליווד ריפורטר עלתה ידיעה בה מתואר איינשטיין כ"אחד מהבדרנים הכי אהובים ואחת מהדמויות התרבות המשפיעות ביותר, איש שהוציא 44 אלבומים מאז שנת 1966".

סיקור מיוחד: אריק איינשטיין 1939-2013

הדיווח מזכיר את שיתופי הפעולה של איינשטיין עם יוני רכטר, מיקי גבריאלוב ושלום חנוך. בסוף הידיעה מצוטטים דבריהם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא המדינה, שמעון פרס, שספרו לאיינשטיין בהודעות שמסרו לתקשורת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
""אחד הבדרנים הכי אהובים" הדיווח בהוליווד ריפורטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

על מותו של איינשטיין נכתב גם באתרי חדשות שונים המיועדים לאוכלוסייה היהודית, אך לא רק: אתרים בינלאומיים נוספים העלו אייטמים בדבר לכתו – בוושינגטון פוסט, למשל, נכתב על איינשטיין שהיה "חלוץ", שקולו היה ייחודי לו ומזוהה עימו לחלוטין, ולהיטיו התאפיינו בסאונד פופי עם נגיעות מוזיקה "קשה" ומאתגרת יותר – מה שהיה לגרעין ההצלחה העצומה שלו מאז ועד היום.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"חלוץ". הדיווח בוושינגטון פוסט/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם באתר הלוס אנג'לס טיימס הוזכר את מותו של איינשטיין, שם מתוארת ראשית דרכו בלהקת הנח"ל, שהתחילה כמעט בטעות קריירה ענפה שנמשכה למעלה מ-50 שנה, והיתה לחלק בלתי נפרד מההיסטוריה הלאומית של ישראל. כמו כן מצוין בידיעה כי איינשטיין היה זה שמשך את צעירי ישראל אל מוזיקת הפופ, שהיתה נפוצה בשנות הפריצה שלו בעיקר בחו"ל. המוזיקה שיצר לצד הופעותיו, כך נאמר, הניחו את יסודות הפופ והרוקנ'רול לאמנים הישראליים שבאו אחריו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלהקת הנח"ל ואילך. הדיווח בלוס אנג'לס טיימס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully