וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן מאיים בתביעה: "שי ודרור בביטויים גזעניים"

28.11.2013 / 16:24

הזמר הגיש מכתב התראה לפני תביעה לרדיו ללא הפסקה, בעקבות שיחה שהתקיימה בין מנחי תכנית הבוקר של שי גולדשטיין ודרור רפאל. מנכ"ל התחנה: "כתב התביעה מגוחך"

אייל גולן מסרב לרדת מהכותרות, והפעם בפרשייה משפטית אחרת. גולן הגיש מכתב התראה לפני תביעה באמצעות עורך דינו שי אליאס, נגד תחנת רדיו ללא הפסקה ובראשה המנכ"ל אייל פאר. מדובר בתביעת דיבה בה טוען גולן כי בתכנית הבוקר של שי גולדשטיין ודרור רפאל היה שימוש בביטויים גזעניים נגדו. במשרד יחסי הציבור של גולן אישרו כי מכתב תביעה מצד הזמר אכן הגיע אל תחנת הרדיו.

במכתב, מפרט גולן כיצד גולדשטיין ורפאל עשו לכאורה שימוש בגזענות לצורך אפליה של גולן על רקע עדתי, כיוון שמוצאו ספרדי, דבר שפגע בו בפרט ובציבור המזרחי בכלל. עוד טוען עו"ד אליאס במכתבו כי אזכור מוצאו של גולן (חצי תימני וחצי מרוקאי) גרם להלך רוח בתכנית לפיו עצם מזרחיותו של גולן קושרת אותו באופן טבעי לעבירות כמו העלמת מס בפני "המאזין הסביר", כפי שכינה זאת.

בהמשך מתייחס אליאס גם אל פרשת הקטינות וטוען כי דבריהם של מגישי הרדיו עזרו לליבוי האש סביב מסיבות החשק, ומוסיף כי גולן לא מכיר את הקטינות ולא קיים יחסי מין איתן. חשוב לציין בהקשר זה כי באחת מחקירותיו במשטרה, הודה גולן בקיום יחסי מין עם קטינה, אך טען שלא ידע מה גילה.

"המכתב נשלח היום, יש לנו אישורים שזה הגיע אליהם לתחנה, במייל בפקס ובדואר רשום", אמר לוואלה! תרבות עו"ד אליאס." כמו שמפורט במכתב, מדובר בסדרה של פרסומים על פני תקופה קצרה מאוד שפגעה במרשי אייל גולן והשפילה אותו בצורה קשה מאוד. זה לא פרסום רגיל, וזאת במטרה לפגוע בו, כפי שעולה מהדברים לאחר תמלול התכנית ומשמיעת התוכן. בעבר היתה פניה אל תחנת הרדיו על ידי בא כוחו הקודם של מרשי, הפניה נעשתה לרדיו עצמו ולא אל גולדשטיין ורפאל באופן אישי, אך לא התייחסו לנושא. הנזקים שנגרמו לו הם אדירים כיוון שמדובר בפרסום שנלווה לפרסומים נוספים. אנחנו עדיין אומדים את הזנק, אבל אמרנו שלפני שננקוט הליכים משפטיים, ניתן להם הזדמנות לתקן את הנזק שנגרם ולפצות את אייל. מה שאנחנו דורשים מהם זה פרסום של תיקון, הכחשה או התנצלות לגבי הדברים, להסיר את התכנים הפוגעים מאתר האינטרנט של התחנה וכמו כן הצעה לפיצוי כספי. במידה וזה לא יקרה, נלך לבית המשפט".

איל פאר, מנכ"ל רדיו ללא הפסקה 103FM, מסר בתגובה: "כשאני קורא את כתב התביעה המגוחך, געגועי וצערי על לכתו של אריק איינשטיין גדלים שבעתיים".

כזכור, בחודש אוקטובר האחרון פורסם כי נגד גולן וחברת ההפקות שבבעלותו, ליאם הפקות, הוגש כתב אישום בגין העלמת מיסים בסכום של 2.5 מיליון שקל. בתחילת החודש התפוצצה פרשת "הזמר המפורסם" במהלכה נחקר גולן בחשד כי קיים יחסי מין עם קטינות במסיבות חשק שאורגנו על-ידי אביו ועובד בחברת ההפקות שלו – שניהם שוחררו למעצר בית הבוקר (חמישי). גולן שהה במעצר בית חמישה ימים ולאחר מכן טס ללונדון. בימים האחרונים הוא אינו משתתף כשופט בתכנית הריאליטי "הכוכב הבא" ואת מקומו ממלא מוקי. הזכיינית קשת הודיעה כי הוקפאו צילומי התכנית "אייל גולן קורא לך", אך פרסומים אחרים טוענים כי עונה נוספת של הריאליטי תופק למרות הכל.

מה דעתכם על הטענות? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully