וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן פול ווקר ("מהיר ועצבני") נהרג בתאונת דרכים

1.12.2013 / 8:44

ווקר היה בדרכו לאירוע צדקה בקליפורניה כאשר המכונית בה נהג חברו התנגשה בעץ וברמזור. הוא היה בן 40 במותו. התאונה תועדה בווידאו על ידי עוברים ושבים

עוד מוות בטרם עת פוקד את הוליווד: השחקן פול ווקר, הידוע בעיקר בזכות תפקידו לצד ווין דיזל וגל גדות בסדרת סרטי "מהיר ועצבני", נהרג הלילה (ראשון) בתאונת דרכים. ווקר, בן 40 במותו, כיכב בשנים האחרונות גם בסרטים "בובי זי", "כרוניקה של אקדח" ו"שמונה מתחת לאפס".

גל גדות נפרדת: "קשה להאמין"

ווקר – שהיה עסוק בשבועות האחרונים בצילומים לסרט השביעי בסדרת סרטי המרדפים הפופולרית – ואדם נוסף, היו בדרכם בחזרה מאירוע צדקה בקליפורניה, כאשר מכונית הפורשה בה נהג החבר איבדה ככל הנראה שליטה והתנגשה בעץ וכן ברמזור. עדי ראייה שנכחו במקום סיפרו לכלי התקשורת בארה"ב כי המכונית התלקחה מיד עם ההתנגשות.

פול ווקר. splash
התמונה האחרונה של פול ווקר, באירוע הצדקה בו השתתף, לצד המכונית שהתרסקה/splash

ממשרד השריף של מחוז לוס אנג'לס נמסר כי השניים נמצאו בתוך המכונית כאשר היא עולה בלהבות, והצוותים הרפואיים הכריזו על מותם במקום. האירוע אף תועד על ידי חלק מהעוברים והשבים.

צפו - תיעוד של הרכב הבוער:

בעמוד הפייסבוק של ווקר אושרו פרטי האירוע, ואנשי יחסי הציבור שלו הוסיפו כי "אנחנו המומים ועצובים בצורה בלתי נתפסת". "Hours", סרט חדש נוסף בכיכובו של ווקר, אמור לצאת לאקרנים בשבועות הקרובים.

גם ווין דיזל הביע צער באמצעות חשבון הטוויטר שלו, שם צייץ "אחי, אני אתגעגע אליך מאוד. אני לחלוטין חסר מילים. גן עדן הרוויח מלאך חדש. נוח בשלום". השחקן דווין ג'ונסון, המוכר בכינוי "דה רוק", כתב בטוויטר "כל הכוח, האהבה והאמונה שלי למשפחה של פול ווקר בזמן שובר הלב הזה. אנחנו נמצא את הכוח שלנו באור שלו. אוהב אותך, אחי".

  • עוד באותו נושא:
  • פול ווקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully