וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב לזכרו של גבריאל בלחסן: סחרוף, בנאי ועוד

1.12.2013 / 12:23

ערב מיוחד לזכרו של המוזיקאי המוערך, שהלך השנה לעולמו, יתקיים בינואר הקרוב בהשתתפות ברי סחרוף, אביתר ואהוד בנאי, אביב גדג', מיכה שטרית ועוד רבים

ארבעה חודשים אחרי מותו של היוצר המוערך גבריאל בלחסן, יתקיים ערב לזכרו ב-1 בינואר במועדון הבארבי בתל אביב. המופע יכלול שירים מאלבומיו של בלחסן בביצועים של מיטב המוזיקאים, ביניהם אביב גדג' (חברו של בלחסן ללהקת אלג'יר), אביתר בנאי, אהוד בנאי, ברי סחרוף, ידידיה בלחסן, יוסי בבליקי, יהוא ירון, מיכה שטרית, שולי רנד, עמיר לב, ערן צור, רונה קינן, שלום גד, ודוד פרץ. על ההפקה המוזיקלית של הערב אמון רון בונקר.

הערב הינו הפקה משותפת של חברת התקליטים של בלחסן, "התו השמיני", ומועדון הבארבי, שהפיקו את האירוע בהתנדבות. ההכנסות מהערב מיועדות להנצחת שמו ויצירתו של בלחסן. מחיר הכרטיסים לאירוע עומד על 100 שקלים וניתן לרכוש מהם באתר הבארבי.

כזכור, בלחסן הלך לעולמו בהיותו בן 37 בחודש אוגוסט האחרון. הוא נמצא בדירתו ללא רוח חיים. בלחסן, שזכה בשנת 2009 בפרס אקו"ם לעידוד היצירה למחבר, עמד במרכז הסרט "גם כשעיני פקוחות" שיצא ב-2010 ותיעד את חייו במהלך העבודה על האלבום "עתיד". הסרט זכה במקום הראשון בפסטיבל דוקאביב לקולנוע תיעודי.

בלחסן נולד וגדל שמושב תלמי אליהו בדרום הארץ, שם פעל מוזיקלית יחד עם חברי אלג'יר, שהוציאו את אלבומם הראשון, "נאמנות ותשוקה", בשנת 1995. לאחר מכן, בשנת 1999, הוציא בלחסן אלבום סולו ראשון בשם "רכבות", שם עסק בתיאור חוויותיו ותחושותיו מאשפוז במוסד סגור. בשנים שלאחר מכן הוציא בלחסן שלושה אלבומים נוספים – "השנים היפות של גבריאל" (2002), "בשדות" (2006), "עתיד" (2010) ו"גם כשעיניי פקוחות" (2011).

מה השיר של בלחסן שאתם הכי אוהבים? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully