וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: האם בריאן מ"איש משפחה" יחזור לחיים?

3.12.2013 / 0:00

מעריצי "איש משפחה" מנסים להחזיר לחיים את בריאן, קים קרדשיאן תוקפת בחריפות את מבקריה וכוכב "מלקולם באמצע" סובל משבץ נוסף. חדשות טלוויזיה אמריקאית

המעריצים מנסים להציל את בריאן

מותו הפתאומי של בריאן גריפין, הכלב המשפחתי בסדרה "איש משפחה", הותיר את המעריצים המומים. במשך 12 עונות למדו הצופים לחבב את הכלב החכם שהיה חלק בלתי נפרד ממשפחת גריפין, ומותו בתאונת דרכים מצערת בפרק ששודר בשבוע שעבר כלל לא עלה על הדעת. כעת, מנסים המעריצים להחזיר לחיים את הדמות האהובה – אחרי הכל, זו סדרת אנימציה.

בעצומה שמסתובבת ברשת, אותה הקים מעריץ ותיק, פונה המעריץ ליוצר הסדרה סת' מקפרלן: "בריאן גריפין היה חלק חשוב בחוויית הצפייה שלנו. הוא הוסיף אלמנט שנון ומתוחכם לתכנית. 'איש משפחה' ורשת פוקס יפסידו צופים אם לא יחזירו את בריאן לסדרה". על העצומה חתמו כ-1,500 איש עד כה. ויש גם כאלה שוויתרו על השבתו לחיים, ומנסים להתמודד עם האבל בדרכים אחרות: מעריצי הסדרה ברוד איילנד מגייסים כעת כסף לבנייתה של מצבת זיכרון לזכרו של בריאן בעיירה פרובידנס.

פרידה מבריאן:

קים קרדשיאן נגד המבקרים: "גם להורים מותר לעשות חיים"

לקים קרדשיאן נמאס מהמבקרים שיורדים לחייה. אלה שטוענים שהיא אימא רעה כיוון שהיא ואבי ילדתה, קנייה ווסט, לא מבלים די זמן עם נורת' הקטנה. השבוע החליטה קרדשיאן להשיב מלחמה באמצעות טוויטר. "אתה נשמע כל כך בור", כתבה לאחד המצייצים שציין כי ההורים הטריים לא מבלים די זמן עם ילדתם הפעוטה, ומעדיפים לצאת לבלות. "בגלל שאני לא מפרסמת בטוויטר או באינסטגרם כל תנועה שלי עם בתי, זה אומר שאני לא איתה 24/7? אנחנו משתפים את מה שאנחנו רוצים. או שזה בגלל שאני הולכת לתמוך בארוסי בכל הופעה ואני מעלה תמונות? כשהתינוקת הולכת לישון בלילה או לתנומה קלה להורים מותר לעבוד ולתמוך אחד בשני ואולי אפילו לעשות חיים".

הזוג והתינוקת:

כוכב "מלקולם באמצע" מתאושש משבץ שני

שנה לא קלה עוברת על כוכב "מלקולם באמצע" לשעבר, פרנקי מוניז. בדצמבר 2012 לקה מוניז בן ה-27 בשבץ מוחי קל. "הייתי בבית החולים ביום שישי האחרון. סבלתי משבץ מוחי קל, שזה דבר לא כיף בכלל", הוא צייץ אז בטוויטר. שבוע לאחר מכן אפילו התבדח בציוץ אחר: "הלוס אנג'לס קליפרס שלי זכו במשחק השמיני שלהם ברציפות הערב! אוהב את זה שהם לא מסייעים לי יותר לחטוף שבץ נוסף בעתיד".

אלא שגם ללא עזרתם, מוניז עדיין סבל משבץ נוסף, השבוע, כמעט שנה בדיוק לאחר הראשון. "לאחר כמעט שנה בדיוק, חטפתי שוב שבץ קל. אני מקווה שהוא יהיה האחרון. אומלל", צייץ מוניז בטוויטר. רק בריאות.

מוניז מספר על השבץ הראשון:

אתיקה, מי? כשמגיש CNN ראיין את אחיו

מושל ניו יורק אנדרו קומו נוהג להתראיין לכלי תקשורת רבים. לכן, גם כאשר הוא התראיין לתכנית הבוקר "New Day" ברשת CNN, נראה היה כי מדובר בראיון שגרתי. אלא שזה לא היה ראיון שגרתי עבור המרואיין, וגם לא עבור המראיין. המראיין בתכנית הבוקר היה לא אחר מאשר אחיו של קומו, המגיש כריס קומו. כריס ראיין את אחיו לאחר תקרית של רכבת שירדה מהפסים וגרמה למותם של ארבעה בני אדם. במהלך הראיון פנה כריס אל אנדרו בתואר "המושל", לא לפני שציין בפני הצופים כי "כמובן, למי שלא יודע, אנחנו משפחה, אז דיברנו על הנושא הרבה אתמול בערב". התגובות ברשת לא איחרו לבוא וגולשים רבים תהו האם לרשת לא היה שום עיתונאי אחר פנוי לראיין את המושל קומו.

איש החדשות רון בורגונדי מגיש בטלוויזיה – הפעם באמת

מגיש החדשות רון בורגונדי, אותו גילם וויל פארל בסרט "והרי החדשות", הפך מזמן לדמות קאלט קומית. בימים אלו מתכונן פארל ליציאתו של סרט ההמשך "והרי החדשות 2", וכחלק ממסע יחסי הציבור, הגיע המגיש הפיקטיבי לתחנת חדשות אמיתית בצפון דקוטה. פארל הגיש חדשות אמיתיות כבורגונדי, ולא שכח גם להתחיל עם המגישה. צפו.

אלק בולדווין ממשיך להסתבך

לאחר שנתפס בעדשת המצלמה כשהוא מטיח קללות הומופוביות בצלם, אלק בולדווין מקבל את העונש: תכנית האירוח שלו ברשת MSNBC ירדה השבוע סופית מהאוויר. אולם בולדווין כבר מוצא לא מעט אשמים מלבדו, ובראשם הלובי הפרו-להט"בי: "Faggot זו מילה שלא יצאה מהפה שלי", הוא אמר השבוע בראיון. "את זה אני יודע. אבל יש לכם את האגף הקיצוני של המצדדים בקהילה הגאה – ריץ' פאררו (מארגון GLAAD הפועל למען זכויות הקהילה הגאה – מ.ר.) ואת אנדרו סאליבן (בלוגר – מ.ר.) – הם נמצאים שם והם תפסו אתכם. ריץ' פאררו, זה בטח אחד הניצחונות הכי גדולים שלו. הם הרגו לי את התכנית. ועליי לקחת קצת אחריות על זה בעצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully