וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם איתן מסורי

5.12.2013 / 0:10

איתן מסורי מגיע מחר למופע צהריים במועדון הפסאז' בתל אביב, ולכבוד המאורע בוחר תקליטים שאהובים עליו במיוחד - מהביטלס, דרך אבבא ועד אריק איינשטיין

הביטלס - The Beatles' Second Album

הופתעתי מהסגנון החדש שלהם. הייתי בן 21 וזה השפיע אפילו על המוזיקה הקלאסית שלמדתי מגיל שש. פתאום הייתה להקה שיש לה צבע אחר.

אריק איינשטיין ושלום חנוך – שבלול

אריק איינשטיין הוא אחד שאהבתי לשמוע יותר מכל הזמרים. הפשטות, הרוגע, השירה נטולת המניירות, הקלילות, כל מילה ברורה. בתקליט הזה יש דואטים, כל אחד לקח לכיוון שונה. מדובר באלבום שונה מכל מה שהוא עשה קודם לכן. לפניו היה לאיינשטיין יותר פופ מלודי או מתיקות, אבל כאן היו השפעות של ביטלס והאלבום הזה חידד מבחינתי את המלודיות והמודרניות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

The Tremeloes - Suddenly You Love Me

הם היו בארץ באמצע שנות ה-60, הגיעו להופיע ביחד עם להקת מרמלדה. הייתי ילד בן 16 והתייחסתי בעיקר לשירים של טרמולוס שהיו טובים יותר ומשובחים לדעתי משאר המוזיקה שהאזינו לה אז, למרות שלהקת מרמלדה היו אלו שכולם אמרו עליהם שהם איכותיים. ואכן, במהלך ההופעה גם אני התאהבתי במרמלדה, בקלילות שלהם. שנתיים אחר כך הופעתי בעיר הנוער בתל אביב בתקופה של צ'רצ'ילים והמוזיקה שהופעתי איתה הושפעה מהטרמולוס.

אבבא - Super Trouper

להקה של ארבעה אנשים שהיה להם את כל הטווח של הקולות: שתי נשים, שני גברים. יש כאלה שיגידו שזה פופ מתוק מדי או קליל מדי, אבל אי אפשר להתווכח עם ההצלחה שלהם באירופה. ההתפתחות של המוזיקה שלהם מזכירה לי את השירים שלי והזדהיתי עם זה: פחות כלים, פחות קולות, פחות קצב ולאט לאט מגיעים לרגע מסוים באמצע השיר ומעין התפתחות שנשארת על אותו ה"שלב" עד הסוף. אני אוהב את הסגנון הזה של הכתיבה, כזה שיש לו סיפור.

כוורת - סיפורי פוגי

הוסיף לי "קונצים" בכתיבה. אני הייתי אז כותב צעיר, כתבתי לזמרות ולשירי ילדים של אמנים כמו ציפי שביט וששי קשת והסגנון של כוורת חיזק בי את התעוזה לכתוב מה שבא לי.


איתן מסורי יופיע בפסאז', אלנבי 94, מחר, יום שישי בשעה 14:00. הכניסה חינם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully