וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: דיסני עוקפים את "משחקי הרעב"

8.12.2013 / 11:05

חילופים מפתיעים בצמרת: "לשבור את הקרח" של דיסני עוקף את "משחקי הרעב: התלקחות" וכובש את המקום הראשון בטבלה. וודי הרלסון וכריסטיאן בייל משקיפים בקנאה מלמטה

יח"צ - חד פעמי

אף סרט חדש לא הגיע להישגים משמעותיים בקופות בארצות הברית השבוע, ובכל זאת היה אקשן: מהפך בצמרת! השליט היחיד בצמרת הקופות בשבועיים האחרונים, "משחקי הרעב: התלקחות", הודח על ידי "לשבור את הקרח" שטיפס במפתיע מהמקום השני לראשון.

אחרי סוף השבוע הענק של חג ההודיה, סוף השבוע שאחריו הוא כמעט תמיד חלש מאוד, כשהאמריקאים חוזרים לשגרה ולהכנות לחג המולד. גם הסרטים הגדולים ספגו ירידות משמעותיות בהכנסותיהם: "התלקחות" ירד מהכנסות של 74 מיליון דולר בסוף השבוע הקודם ל-26 מיליון השבוע (ובסך הכל, הכניס בארצות הברית בלבד כבר 336 מיליון דולר). "לשבור את הקרח" ספג ירידה חדה גם הוא – אבל מעט פחות: מ-67 מיליון בשבוע שעבר ל-30 מיליון השבוע. זה הספיק לנסיכה אנה כדי להדיח את קטניס. בהכנסות כוללות, "לשבור את הקרח" לא מתקרב לקרסולי "משחקי הרעב", ועדיין הוא סרט מצליח בהחלט: כ-133 מיליון דולר עד כה.

רחוק מאוד מהפסגה, אל המקום השלישי נכנס "אחים בדם" ("Out of the Furnace"), דרמת המתח עם כריסטיאן בייל, וודי הארלסון וקייסי אפלק. צוות השחקנים אמנם נשמע מבטיח, אבל הסרט נראה סטנדרטי מדי וגם הביקורות שקיבל היו בינוניות, והוא לא הצליח לשבות את תשומת הלב של הקהל: הסרט הכניס בסוף השבוע 5 מיליון דולר בלבד.

בשבוע הבא הכסף הגדול צפוי לחזור לטבלה, עם יציאתו של "ההוביט: מפלתו של סמאוג".

מה חשבתם על "לשבור את הקרח"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully