וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי גולן ו"אוכל רחוב מסביב לעולם" זכו בפרס בינלאומי

8.12.2013 / 12:40

תכנית האוכל העולמית בהנחיית ישי גולן זכתה בפרס הסדרה הבינלאומית הטובה ביותר, בתחרות פרסים של תעשיית הלייף-סטייל האמריקאית

התכנית "אוכל רחוב מסביב לעולם" בהנחיית ישי גולן זכתה בפרס הסדרה הבינלאומית הטובה ביותר בתחרות פרסים של תעשיית הלייף סטייל (Taste Awards), ותקבל את הפרס בטקס שיתקיים ב-16 בינואר בבברלי הילס, לוס אנג'לס.

"אוכל מסביב לעולם", המשודרת זו העונה השלישית בערוץ הטיולים הישראלי וביותר ממאה מדינות ברחבי העולם, גברה על סדרות בינלאומיות בז'אנר כמו "Food Markets" ,"My Cupcake Addiction", "New Scandinavian Cooking", "Off the Beaten" ו"Wedding Island". עם היוודע דבר הזכייה החלו הכנות המשלחת הישראלית לטקס בראשות המנחה ושחקן הטלוויזיה גולן ומנכ"ל ענני תקשורת אודי מירון, שיזכו לצעוד על השטיח האדום ולקחת חלק בטקס לצד טיירס בנקס, היידי קלום, מרתה סטיוארט (שתקבל פרס על מפעל חיים), אנתוני בורדיין ועוד.

במרכז כל פרק של "אוכל רחוב", העוסקת באוכל רחוב מסביב לעולם, מבקר גולן בעיר אחרת וטועם מאוכל הרחוב שיש לה להציע תוך סיור בין שווקי האוכל של האיזור. במהלך שלוש העונות שכבר שודרו, ביקר גולן בין היתר באתונה, ניו יורק, לימה, מנילה, סיאול, פראג, סיציליה וריו. בארץ צולמו פרקים בערים רמלה, חיפה ונצרת.

"זהו פרס מאד יוקרתי וגברנו על תכניות מאד מושקעות שהתמודדו מכל העולם", מסר גולן בתגובה לזכייה. "ברור שאני מאוד שמח וגאה בצוות הישראלי המדהים שיש לי, הפרס הזה שייך גם לו. אחרי שהתכנית שודרה ברוב העולם אני שמח שבזכות הזכייה פרצנו גם לשוק הטלוויזיה האמריקאי".

מה דעתכם על "אוכל רחוב מסביב לעולם"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully