וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבקה בלאק מציגה: שיר המשך ל"Friday"

8.12.2013 / 13:01

היא חוזרת! רבקה בלאק משחררת את "Saturday", שיר ההמשך ללהיטה בן השנתיים "Friday", שזכה למעל 61 מיליון צפיות ביוטיוב ונחשב בעיני רבים לשיר הגרוע בהיסטוריה

לפני שנתיים בלבד היא הרעידה את העולם ואת סיפי הבלוגספירה עם השיר "Friday", שזכה ברחבי הרשת, בצדק גמור, בתואר הקשוח "השיר הגרוע ביותר בהיסטוריה" – וכעת היא חוזרת עם שיר ההמשך לסנסציה ההיא, שנקרא, כמה פשוט, "Saturday".

אתר Buzzfeed האמריקאי מיהר להכריז את השיר החדש בתור "כל מה ש'Friday' היה ואפילו מעבר לכך" – וכאן, גם הפעם מדובר בשיר אהבה ליום חופשי בשבוע, עם קליפ המתעד את בלאק וחבריה משתובבים על הטיילת, צוחקים ומקנחים כמובן במסיבת בית פרועה וחסרת מעצורים. כמה חסרת מעצורים? על המסך תמצאו בובת מין מתנפחת עם זקן של סנטה קלאוס, ומעין כפילה של מיילי סיירוס שמבצעת טוורקינג כושל במיוחד.

כזכור, השיר "Friday" נכתב עבור בלאק, שהיתה אז בת 13, תמורת 2,000 דולר ששילמה אמה, והפך לשיחת היום בתעשיית המוזיקה בשל הצלחתו העצומה – מעל 30 מיליון צפיות ביוטיוב בזמן קצר ויותר מ-61 מיליון צפיות עד היום. נכון לרגע פרסום הכתבה, הסינגל החדש "Saturday" מתקרב ל-3 מיליון צפיות, זאת לאחר שעלה ליוטיוב רק אתמול (שבת).

מה חשבתם על השיר והקליפ? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully