וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטלוויזיה החינוכית בלוח חדש: לונדון, מושונוב ועוד

8.12.2013 / 15:12

החינוכית עוברת מתיחת פנים עם ערוץ יוטיוב חדש, וכן לוח שידורים הכולל כוכבים כמו ירון לונדון, מוני מושונוב, עידן אלתרמן, רונאל פישר, דובל'ה גליקמן ועוד רבים

הטלוויזיה החינוכית תשיק החל מה-15 בדצמבר לוח שידורים חדש, הכולל שפע הפקות מקור חדשות לילדים, לנוער ולמבוגרים – והפעם, תוכלו לצפות בתכנים החדשים גם ברשת. בין הכוכבים החדשים של הערוץ ניתן למנות אושיות נכבדות כמו ירון לונדון, מוני מושונוב, גורי אלפי, אברי גלעד, מירי נבו, עידן אלתרמן, דובל'ה גליקמן, ניב רסקין, חתן פרס נובל פרופ' דן שכטמן, קובי מידן, דפנה לוסטיג, רוני קובן, דב אלפון, עו"ד רונאל פישר, גיל חובב, יואב קוטנר, גל גבאי, עינב גלילי ויהונתן גפן.

לצד השקת הלוח החדש, סיימה החינוכית תהליך מיתוג מחדש, במסגרתו החליטה להיפרד מהמותג "23" ש"היה רלוונטי לעולם שבו צופים רק בערוץ טלוויזיה ולא רלוונטי לערוץ הבית החדש של החינוכית – האינטרנט – שם התכניות זמינות כבר כעת" – כך לפי ההודעה הרשמית. לוח השידורים החדש תואם את תכני משרד החינוך וכולל למעלה מ-30 תכניות חדשות הזמינות לצפייה בערוץ היוטיוב של החינוכית.

בין התוכניות החדשות לילדים ונוער, שישודרו בטלוויזיה החל מהשעה 5:00 בבוקר ועד 20:00 בערב (ובערוץ החינוכית ביוטיוב): "מה זה מוזה" עם לונדון, "שרגא בישגדא" עם מושונוב, "תראו אותי" עם גלעד, "חדשות מן העבר" עם נבו ואלתרמן ועוד.

"יצרנו תוכן מקורי, ישראלי, יצירתי, נגיש ובחינם, בכל מקום ובכל זמן. זה העתיד, אין שום סיבה להמתין לשידור בטלוויזיה", מסר מנכ"ל החינוכית אלדד קובלנץ. "צופי החינוכית, המשדרת בערוצים 2, 1 ו-23, ייהנו מעתה, מערוצי שידור הזמינים בכל שעה לציבור הרחב. אנו גאים להיות הראשונים לבצע זאת. השאלה אינה למה אנחנו עושים את זה, אלא למה בעצם לא? מדוע להכריח את הצופים לראות תכנית רק ביום ובשעה מסוימים, ורק במסך אחד? המעבר ליוטיוב מאפשר צפייה פשוטה גם בסמארטפון ובטאבלט. אנחנו מאמינים שהשידור הציבורי שייך לציבור ועלינו לדאוג שהוא יוכל לצרוך אותו ללא חסמים גיאוגרפיים ,דמוגרפים וסוציו-אקונומים".

איך נשמע לכם הוח החדש? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully