וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק ברוממה: לאן נעלמה "בואו לאכול איתי"?

9.12.2013 / 16:09

ריאליטי הבישול האהוב של ערוץ 1 נעלם ללא התראה מלוח השידורים, ומאז נדחה שוב ושוב ללא כל נימוק רשמי. מעריצי התכנית כבר הקימו קול מחאה בעמוד הרשמי בפייסבוק

תאגיד כאן

לאן ולמה נעלמה התכנית "בואו לאכול איתי" ממסך הטלוויזיה? עונתה השנייה של תכנית הריאליטי הקומית היתה אמורה להיות משודרת בימים ראשון עד חמישי החל מה-1 בדצמבר בשעה 19:20 ובשידור נוסף בשעה 23:30 בערוץ 1, אך מזה כשבוע וחצי התכנית אינה משודרת בשעות שנקבעו לה מראש בלוח השידורים. יתרה מכך – כיום, התכנית כלל לא מופיעה בלוח השידורים החדש של הערוץ, שהושק לפני כחודשיים בחגיגיות.

בשבוע שעבר שודרו שני הפרקים הראשונים של התכנית בהנחיית שי אביבי ובהפקת גיל הפקות (התכנית מונה 50 פרקים בסך הכל), אך ללא כל התראה מוקדמת או הסבר, זו ירדה לפתע מלוח השידורים – זאת בעקבות "עיצומים של עובדי הערוץ", כך לפי גורמים בערוץ. אותם גורמים סירבו לפרט באילו עיצומים מדובר ועד מתי ישפיעו על לוח השידורים. יש לציין כי העיצומים לא הוזכרו בשום הקשר תקשורתי אחר.

מעריצי "בואו לאכול איתי" לא נשארו אדישים להיעלמות הפתאומית והגיבו בהמוניהם בעמוד הפייסבוק הרשמי של התכנית. "אתם ביזיון שאין כדוגמתו!!! לא להאמין!", נכתב באחת התגובות. "עד שמשודרת איזו סדרה ראויה בערוץ העלוב שלכם, אתם משנים את לוח השידורים ללא הודעה מוקדמת? אתם אמיתיים? הערוץ היחיד שאנחנו מחויבים לשלם לו אגרה, והוא יורק לנו בפנים!!! אתמול היתה תכנית טיולים עלובה, שלשום תכנית על מלחין כלשהוא. אתם בדיחה!!!!! אתם עלובים!!! אתם לא יודעים לעבוד!!!". גם איציק כרסנטי, שמשתתף כמתמודד בפרק הראשון של התכנית, השאיר הודעה בעמוד בה שאל האם ולמתי נדחה השידור.

בואו לאכול איתי. תאגיד כאן
לאן הלכתם? "בואו לאכול איתי"/תאגיד כאן

לאחר היעלמה של התכנית, הוכרז בעמוד הפייסבוק ב-5 בדצמבר כי היא תעלה לשידור מחדש ב-8 בדצמבר. אתמול, יום ראשון ה-8 בדצמבר, פורסם פוסט המידע את הצופים כי גם הפעם לא תשודר התכנית. "צופים יקרים מאוד", נכתב, "לצערנו, בגלל אילוצים של רשות השידור שאינם תלויים בנו, גם היום לא תשודר 'בואו לאכול איתי'. אנחנו מקווים, לפחות כמוכם, שהתכנית תעלה במהרה ותשודר ברצף".

כצפוי, גם הפעם הגיבו הגולשים בשלל תגובות זועמות: "ביזיון", נכתב באחת מהן. "ערוץ 1 בשיא תפארתו. כל יום הקלטתי את השידור וגם את החוזר ונאלצתי לצפות בגמלים". בתגובה כועסת נוספת נכתב "אין לכם מושג כמה מאכזב זה לבדוק ערב אחרי ערב שהפרקים שחשבת שהקלטת מהתכנית 'בואו לאכול איתי' פשוט הקליטו תכנית אחרת, אולי זאת לא הבעיה שלכם אלא של ערוץ 1 אבל את הצופים שציפו לזה שנה שלמה זה לא מעניין!". בהמשך של אותו הפוסט דרש הכותב "הבטחתם תקיימו! מה קרה? נרדמתם בשמירה? עושה רושם שאתם לא מודעים לבעיה. בשעה שאמורה להיות משודרת התכנית, כתוב שם התכנית אבל מוקרנת תכנית אחרת. נודה לכם מאוד אם תבדקו איפה התקלה".

"לא הבנתי, התחלתם את התכנית, או לא? מה נסגר?", נכתב בתגובה אחרת. "הערוץ הזה בדיוק כמו ראש הממשלה: לא יציב, לא ברור, דופק אותנו בגדול, ואנחנו ממשיכים לחפש אותו. לעזאזל, יצא לי החשק מהתכנית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"יצא החשק". "בואו לאכול איתי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

יצוין כי שני הפרקים שכבר שודרו, עלו גם הם באיחור. עמוד הפייסבוק של התכנית כולל פוסט מטעם ההפקה שנכתב עוד ב-23 באוקטובר – לפני שידור הפרקים – בו נאמר כי תאריך העלייה המקורי של התכנית נדחה, וכי "מדובר בעיכוב של לוח השידורים של הערוץ הראשון כולו".

מערוץ 1 טרם התקבלה תגובה. גיל הפקות סירבו להגיב לכתבה.

"בואו לאכול איתי" בעונה שנייה מוצלחת - האם ערוץ 1 ישתקם?
ראיון עם עדי לוי, עורכת התכנית

מה דעתכם על ההיעלמות של "בואו לאכול איתי"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully