וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבן של אלוהים" לפסטיבל פאלם ספרינגס

11.12.2013 / 15:57

סרטם החדש של גיא נתיב ("מבול") וארז תדמור ("סיפור גדול") אודות מסע שורשים של אב ובנו, התקבל לפסטיבל פאלם ספרינגס שיתקיים בינואר בארה"ב

"הבן של אלוהים" ("Magic Men"), סרטם של ארז תדמור וגיא נתיב יתחרה בקטגוריית הקולנוע העולמי (World Cinema Now) בפסטיבל הקולנוע פאלם ספרינגס שיתקיים בתאריכים ה-3-13 בינואר הקרוב בארה"ב.

בסרט מככבים מכרם חורי (שזכה על תפקידו בפרס אופיר לשחקן הטוב ביותר בטקס המקומי שהתקיים בספטמבר האחרון), זהר שטראוס ואריאן לבד, והוא יצא לאקרנים בישראל במרץ 2014.

תדמור ונתיב הם בוגרי המחלקה לקולנוע וטלוויזיה במכללת קמרה אובסקורה. השניים ביימו במשותף את הסרטים הקצרים "זרים" ו"אופסייד" איתם השתתפו בעבר בפסטיבלים כמו סאנדנס, ברלין וטרייבקה.

כמו כן, תדמור ביים (ביחד עם שרון מימון, שכתב עם השניים את התסריט לסרט הנוכחי) את "סיפור גדול" שזכה בפרס הקהל בקרלובי וארי, השתתף בפסטיבל טרייבקה ופתח את פסטיבל ירושלים, ונתיב ביים את "מבול", שזכה בציון לשבח בפסטיבל ברלין, שני פרסים בפסטיבל סלוניקי ושלושה פרסים כולל הסרט הטוב בפסטיבל חיפה.

"הבן של אלוהים" מספר על מסע ליוון אליו יוצאים אב ובנו – האב ניצול שואה יווני שחי בישראל והבן הוא מוזיקאי שחזר בתשובה. באחד הימים, כשנשלח האב לטקס ערים תאומות ביוון, הוא מנצל את ההזדמנות ומנסה לחפש אדם שהציל אותו בזמן מלחמת העולם השנייה. בנו מחליט להצטרף אליו למרות שהשניים מסוכסכים ועד מהרה המסע פותח פצעים ישנים ומאלץ את השניים להתמודד האחד עם השני.

מחכים ל"הבן של אלוהים"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully