וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג: "בני ערובה" הישראלית תשודר ב-BBC

11.12.2013 / 18:37

הגרסה המקורית של הסדרה הישראלית – שכבר הופקה לה גם גרסה אמריקאית – נמכרה לערוץ BBC 4 הבריטי, ותשודר בליווי כתוביות לאנגלית

יח"צ - חד פעמי

עוד הישג יוצא דופן לטלוויזיה הישראלית: "בני ערובה", סדרת הדרמה המצליחה של חברת ההפקות "יצירה עברית" וערוץ 10, נמכרה על-ידי ארמוזה פורמטס לערוץ BBC 4 באנגליה, ובכך הפכה למעשה לסדרה הישראלית הראשונה אשר נמכרת בגרסתה הישראלית לשידור בערוץ המוביל והחשוב ביותר בבריטניה. יש להדגיש כי לא מדובר במכירת הפורמט לסדרה, אלא בעסקה בה הסדרה נמכרה בשפת המקור בה נוצרה, קרי עברית, והיא תשודר בליווי כתוביות לאנגלית. "'בני ערובה' הוא מותחן ישראלי מהודק, מקורי ואותנטי", מסר סו דיקס, מנהל רכש התוכניות של ה-BBC.

מכירה זו מצטרפת למכירת הסדרה כפורמט לעיבוד לרשת CBS האמריקאית עוד בשלבי הפיתוח שלה, בטרם עלתה לשידור בישראל. הסדרה משודרת בימים אלו בערוץ 10 כמו כן, נמכרה הסדרה לצרפת ולרוסיה.

"בני ערובה" (שתיקרא באנגלית "Hostages") הינה סדרת מתח בת עשרה פרקים של הבמאים עמרי גבעון ורותם שמיר, המביאה את סיפורה של יעל (איילת זורר), אמא ורופאה מנתחת אשר אמורה לבצע ניתוח פשוט בראש הממשלה. לילה לפני הניתוח, משפחתה הופכת לבת ערובה של חוטפים אלמונים והיא נאלצת להתמודד עם דילמה אכזרית כאשר החוטפים דורשים ממנה להרוג את ראש הממשלה בניתוח ולא – יהרגו את משפחתה.

"זו גאווה לכל תעשיית הטלוויזיה הישראלית. הערוץ שהכי מזוהה עם איכות בעולם קונה סדרה ישראלית כמו שהיא ומעלה אותה לשידור, ועוד בשפה העברית", אמר חיים שריר, מנכ"ל יצירה עברית, ומפיק הסדרה. "זו חותמת איכות שלא חלמנו עליה".

מערוץ 10 נמסר: "העשייה הענפה והמוצלחת של ערוץ 10 בתחום הסוגה העילית ממשיכה לבלוט ולהניב פירות גם בשווקי הטלוויזיה הבינלאומיים ועל כך גאוותנו. אנחנו מברכים את היוצרים רותם שמיר ועומרי גבעון, את גל זייד, ואת חיים שריר וצוות ההפקה מיצירה עברית".

מה דעתכם על "בני ערובה"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully