וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה: בתה של ג'יין בירקין נמצאה מתה מתחת לחלון דירתה

12.12.2013 / 11:38

הצלמת קייט בארי, אחותה למחצה של שרלוט גינזבורג, נמצאה ללא רוח חיים מתחת לביתה בפריז. כדורים נוגדי דיכאון נמצאו ליד מיטתה, אך המשטרה טרם הודיעה אם מדובר בהתאבדות

יום עצוב בפריז: הצלמת הבריטית קייט בארי, 46, בתם של השחקנית והזמרת האגדית ג'יין בירקין ושל המלחין הדגול של שירי ג'יימס בונד, ג'ון בארי, נמצאה אתמול (רביעי) ללא רוח חיים על המדרכה שמול חלון ביתה, אשר בקומה הרביעית, בעיר.

בארי היתה ככל הנראה לבדה בדירה לפני שהמקרה אירע, וכדורים נוגדי דיכאון נמצאו ליד מיטתה. עם זאת, משטרת פריז טרם אישרה או הכחישה כי מדובר בהתאבדות. "העניין תחת חקירה, אך אנחנו יכולים לאשר דבר המוות", נמסר בהודעה רשמית מטעם המשטרה.

בירקין, אמה, מתגוררת במרחק רחובות ספורים מהמקום בו אירע המקרה; אביה הלך לעולמו בשנת 2011. אחותה למחצה של בארי היא השחקנית שרלוט גינזבורג ("מלנכוליה"), בתם של בירקין והזמר סרז' גינזבורג; אחות למחצה נוספת היא לו דוילון, מנישואיה של בירקין לבמאי ז'אק דוילון. בנוסף, הותירה אחריה בארי בן, רומן דה קרמדק בן ה-26.

עובדה מצמררת היא שלוסי גורדון, השחקנית הבריטית שגילמה את בירקין בסרט על סרז' גינזבורג שיצא בשלהי העשור הקודם, מצאה אף היא את מותה בנסיבות בגיל צעיר, בנסיבות דומות לבארי.

"לא עבר שבוע בחיי בו לא שוחחתי עם שלוש בנותיי", אמרה בירקין בראיון עיתונאי מוקדם יותר השנה. "בתי הבכורה, קייט, הכי דומה לי במראה. היא צלמת. היתה לה מצלמת פולרואיד מגיל צעיר והיא תמיד צילמה את אחיותיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully