וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "ההוביט" גדול, אבל פחות

15.12.2013 / 11:08

"ההוביט: מפלתו של סמאוג" לא מצליח לשחזר את ההשיגים של קודמו בסדרה, ועדיין לא יגרום לאף אחד לפשוט רגל. ובינתיים: "לשבור את הקרח" של דיסני שומר על כוח

יח"צ - חד פעמי

"ההוביט" בהחלט גדול – אבל הוא לא גדול כמו קודמו. "ההוביט: מפלתו של סמאוג", הסרט השני בשלישיית "ההוביט", הכניס ביום שישי 31 מיליון דולר ברחבי ארצות הברית. בסיכומו של סוף השבוע, הכנסותיו צפויות לעמוד על כ-72 מיליון דולר. זאת פתיחה נכבדה בהחלט, אבל היא מעט נמוכה מזו של הסרט הקודם, "ההוביט: מסע בלתי צפוי" שיצא לפני שנה: הסרט ההוא הכניס 37 מיליון דולר ביום הראשון להקרנתו, ו-85 מיליון דולר בסוף השבוע. בירידה בהכנסות הסרט השני אפשר להאשים את הסרט הראשון: התגובות ל"ההוביט" הראשון היו פושרות בהרבה מההתלהבות הגורפת שבה התקבלו סרטי "שר הטבעות" לכן אפשר להבין למה היו צופים שהיה פחות דחוף להם לרוץ לסרט ההמשך כבר בסוף השבוע הראשון. בכל מקרה מדובר בצרות של עשירים: "ההוביט" הראשון הכניס בסך הכל מעל מיליארד דולר ברחבי העולם, וגם אם "ההוביט 2" יכניס מעט פחות, הוא עדיין יהיה הסרט הגדול של תקופת הכריסטמס ואחד הסרטים הגדולים של השנה. פיטר ג'קסון והפקתו לא יפשטו רגל, או יד, בקרוב.

אל המקום השני ירד "לשבור את הקרח". אחרי שבשבוע שעבר התעלה מעל "משחקי הרעב: התלקחות" והדיח אותו מהמקום הראשון, השבוע סרט הנסיכות של דיסני ירד מעט – אבל עדיין הכניס סכום נכבד של כ-23 מיליון דולר במהלך סוף השבוע ("התלקחות" ירד לכחצי מזה).

אל המקום השלישי נכנס הסרט המי-סופר-כבר-כמה בסדרת "מדאה" של טיילר פרי, הפופולרית להפליא בקרב קהילות שחורות בארצות הברית, ורק שם: "A Madea Christmas". הקסם של מדאה, נדמה, מתחיל להתפוגג: הסרט הגיע למקום השלישי, עם כ-16 מיליון דולר בלבד, לעומת פתיחה של כ-25 מיליון דולר לשני סרטי "מדאה" הקודמים.

מה חשבתם על "ההוביט: מפלתו של סמאוג"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully