וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחנות התרבות של מריה קונג

18.12.2013 / 11:00

לקראת מסיבת האמנות של מריה קונג בבית היוצר, בוחרים חברי להקת היוצרים המדוברת את היצירות שמעוררות בהם השראה – מ"סיפור הפרברים" ועד רובוטיקה אמנותית

אליס רז'ינה

אמנית טוטאלית במאה אחוז. יש לה קול מטורף והיא פרפורמרית בחסד. ברזיל ידועה בתשוקה המתפרצת שלה, והיא הדיווה של כל הזמנים שמייצגת את האמת ביבשת. היא מרקידה את הלב והנשמה.

אקי קאוריסמקי

מה שמדליק בבמאי הפיני הזה זו הצבעוניות שיכולה להיוולד בפריים אפרורי, והמהלך שהוא מכוון אליו בקצב שבו הוא בוחר בעריכת הסרט שלו. החום ואהבה המורגשות בסצנות מסתתרות מתחת לפני השטח ומשבשות את הקו הדק שכולנו חשים בתוכנו.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

סיפור הפרברים

אין כמו פרפורמרים שיודעים לשיר, לרקוד ולשחק דמויות שמשאירות חותם צרוב על פני הזהות שלך. ואין כמו שמלות מתנופפות, מאז ועד היום.

בוטו (זרם יפני בתיאטרון-מחול)

ארתור, אחד מחברי מריה קונג, התאהב באמנות הזאת והיא חדרה לו עמוק לקרביים ובנתה שם בית. מאז המפגש הראשון החיים שבו והיצירה שלו ניזונים מהשראה אינסופית שהאמנות ודרך החיים שנחשף אליה הקנו לו.

רובוטיקה

בווידאו הזה של בוט אנד דולי יש הדגמה של אפקטים ויזואליים המשולבים בלייב עם רובוטיקה שנשלטת בצורה מאוד מדויקת. ההשראה מהווידאו היא לא רק השימושים היפהפיים בגרפיקה, תלת ממד, וידאו ורובוטיקה; ההשראה היא גם מה שמייצג המשפט בסופו של הווידאו, שאומר "כל טכנולוגיה מתקדמת מספיק אינה נבדלת מקסם".

סאלי מאן

יש משהו אינטימי ומרגש שתופס אותך בתמונות של הצלמת הזאת. אתה מזדהה, מזדעזע, ומתרשם באותה נשימה. זה מעורר תחושת אי נוחות ביזארית, ובו בזמן המון יופי ותמימות שנוגעים בך. שווה הצצה.

לי בול

אמנית פלסטית קוריאנית שמבטאת את הצדדים האנושיים והמורכבים שבנו, באסתטיקה תעשייתית יוצאת דופן.

90 Degrees - Inspiring Animation

סרט סטודנטים שהיווה השראה מדהימה בשילוב של המוזיקה והצד הוויזואלי. הכל קורה עם המוזיקה, וגם הקונספט של הבחור שעובר תהליך גילוי, איבוד ומציאה של ראשו שלו.

Todor & Petru

שילוב מהמם של צילום והנפשה. האנימציה צוירה על הווידאו שנוצר מתמונות, ומה שקרה ביחד עם המוזיקה מדהים.

Chemical Brothers - The Salmon Dance

פשוט יפהפה, שוב השילוב של מוזיקה ותמונה ביחד, הכל קורה לפי הקצב עם גרפיקה תלת ממדית מדהימה. הדמיון, הו הדמיון.

PlayStation - Experience

תצוגה מדהימה של הקרנות שקורות בצורה חיה על רקע, והכל בזמן אמת. כוראוגרפיה של מוזיקה, הקרנות וסביבה שמשתנה.

מריה קונג היא להקת יוצרים בינלאומית שהוקמה לפני 5 שנים בתל אביב, וכוללת אמנים מישראל, צרפת, רוסיה וברזיל. בקבוצה רקדנים, מוזיקאים, אמן סאונד, מעצב תאורה, אמן טכנולגייה, אנשי אפקטים מיוחדים ואמני וידאו.

"Mi Casa Su Casa", מסיבת האמנות של מריה קונג בבית היוצר בנמל תל אביב, היא אירוע אמנות רב תחומי של להקת המחול המדוברת, שיתקיים ב-19.12. הדלתות תיפתחנה ב-20:30 והמופע יחל ב-21:00. מחיר כרטיס: 50 שקלים. מידע נוסף ניתן למצוא בעמוד הפייסבוק.

מה חשבתם על הבחירות? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • מריה קונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully