וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע אחרי האלבום: חרם על ביונסה בארה"ב

17.12.2013 / 21:32

רשת הכלבו הענקית טארגט הודיעה כי לא תמכור את האלבום החדש של ביונסה בסניפיה. הסיבה: נקמה בזמרת ובאייטיונס שקיבלו אותו ראשונים בבלעדיות

בתחילת השבוע הדהימה ביונסה את העולם עם אלבום חדש לחלוטין ששוחרר בהפתעה גמורה לשמחת מעריציה. האלבום, שכולל 14 שירים ו-17 קליפים, שוחרר כיחידה אחת (נטולת סינגלים מקדימים ומסע יח"צ מפרך) דרך שירות המוזיקה של אתר אייטיונס, שם הוא ניתן לרכישה דיגיטלית במלואו בלבד, כאשר בקרוב תהיה אפשרות לקנות גם שירים ספציפיים מתוכו בנפרד.

אבל נראה שלא כולם מצטרפים לחגיגה של קווין בי: היום (שלישי) צצים פרסומים לפיהם רשת הכלבו האמריקאית טארגט (Target) מודיעה כי לא תמכור את אלבומה החדש של ביונסה בסניפיה. הסיבה היא ככל הנראה ניסיון "להתנקם" בזמרת ששחררה את האלבום הדיגיטלי לשירות המוזיקה אייטיונס בבלעדיות, לפני שזה שוחרר בחנויות מוזיקה אחרות.

המכירה המקוונת והבלעדית דרך אייטיונס תסתיים מחר, ה-18 בדצמבר, כך לפי אתר בילבורד האמריקאי. חנויות המוזיקה בכל רחבי ארה"ב עתידות לקבל עותקים פיזיים של האלבום יומיים לאחר מכן, אך העותקים הפיזיים לא יגיעו עם רצועות בונוס או גרסאות מיוחדות, כפי שנהוג בדרך כלל. בתגובה, טארגט החליטו שהם לא מצטרפים לחגיגה ולא יימכרו את האלבום – צעד חריג כאשר מדובר ברשת קמעונאות כה גדולה, ובזמרת כה אהודה.

"אנחנו בטארגט מתמקדים בלהציע ללקוחותינו מגוון רחב של דיסקים פיזיים, וכשאלבום חדש זמין להורדה באופן דיגיטלי לפני שניתן לרכוש אותו גם באופן פיזי, הדבר משפיע על הדרישה למוצר ועל אופי המכירות", אמרה דוברת הכלבו, אריקה ג'ולקווסקי, לאתר בילבורד. "שיתפנו פעולה עם ביונסה בעבר אך כעת אנחנו מתמקדים בלהציע דיסקים שיהיו זמינים לרכישה באופן פיזי ברגע בו הם זמינים לרכישה באופן דיגיטלי. בשלב הזה, טארגט לא תמכור את האלבום החדש של ביונסה".

טארגט הינה רשת כלבו ענקית וזולה במיוחד עם סניפים בכל רחבי ארה"ב, כך שלמרות שמכירות האלבומים הפיזיים נמצאות בירידה מתמדת, ההכרזה של הרשת בהחלט עלולה לפגוע במכירות האלבום "ביונסה". בעבר שיתפה הרשת פעלה עם הזמרת, ואלבומה "4", שיצא בשנת 2011, נמכר שם במהדורת בונוס מיוחדת.

למרות שרכישת מוזיקה דיגיטלית נפוצה ביותר בארה"ב, ההכרזה בהחלט עלולה לפגוע במכירות האלבום, אבל בינתיים הספיק זה להימכר בקרוב למיליון עותקים, ומככב במקום הראשון בטבלת המכירות של בילבורד. עם צאת האלבום, הכריזה ביונסה בעמוד הפייסבוק הרשמי שלה: "רציתי להוציא את זה ברגע שזה מוכן ממני למעריצים שלי. בלי מתווכים".

מה דעתכם - מגיע לה? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully