וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביתר קורקוס הוא המנצח של "הכוכב הבא"

24.12.2013 / 23:19

קורקוס גבר על האחים גת, טינה איברגימוב ורינת כהן בעונה הראשונה של ריאליטי השירים מבית "קשת". צפו ברגע הזכייה

באדיבות שידורי קשת וטדי הפקות

אביתר קורקוס (20) מלוד הוא הזוכה בגמר של תכנית הכשרונות "הכוכב הבא" מבית קשת שהתקיים הערב (שלישי) באולפנים בנווה אילן. קורקוס גבר על שלושת הפיינליסטים הנוספים והוכתר ל"כוכב הבא" לפי בחירת הקהל.

תכנית הגמר נפתחה בשיר בו לקחו חלק כל משתתפי התוכנית, מלבד האחים גת. אסי עזר הסביר את העדרותם מהשיר בגלל האיסור ההלכתי לשיר במעורב עם נשים.

הכוכב הבא. צילום מסך
לעס את האחים גת. קורקוס/צילום מסך

מאוחר יותר החל שלב הדו קרב. קורקוס ביצע את "עד מתי אלוהיי" של זהר ארגוב והתחרה ראש בראש מול איברגימוב ששרה את "לוחמת", שיר של השופט לשעבר גולן. בשלב השני ביצעו האחים גת את "פרפקט דיי" של לו ריד (שהלך לעולמו לפני כחודשיים) והתחרו ראש בראש מול המתמודדת כהן שביצעה את השיר "שמחות קטנות" של מיכה שטרית.

רינת וטינה, שהפסידו בשלבי הדו-קרב, עמדו להצבעת הקהל שהחליט כי טינה תצטרף לאלו שכבר עברו את שלב הדו-קרב לשלב הסולו, בו זכה כאמור אביתר קורקוס, כך לפי החלטת הקהל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל הדרך מאיראן ואיי מרשל. צוות השופטים ב"הכוכב הבא" הלילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

העונה הראשונה של "הכוכב הבא" עלתה לשידור בחודש ספטמבר האחרון כפורמט מחודש של התכנית "כוכב נולד", יחד עם המנחים אסי עזר ואסתי גינזבורג לצד רביעיית השופטים.

אייל גולן, השופט שהתחיל את העונה ונאלץ לפרוש באמצע בעקבות פרשיית יחסי המין עם הקטינות, נעדר גם הערב מהמעמד. צביקה הדר התייחס להעדרו ואמר "אנחנו מאחלים לו רק טוב ושיצא מחלום הבלהות שהוא נמצא בו".

החידוש העיקרי בפורמט היה הצבעת הקהל מהבית בשידור חי במהלך זמן השיר המבוצע בתכנית, באמצעות אפליקציה חינמית ולא באמצעות הודעות טקסט. מול המתחרה העיקרית שלה, "אקס פקטור" מבית רשת, הצליחה התכנית להשיג ממוצעי צפייה של כ-30%. עד כה, פורמט "הכוכב הבא" נמכר לשידור ברשת ABC האמריקאית ואף לערוצי שידור בצרפת, בריטניה, רוסיה ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • הכוכב הבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully