וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלטת מהכובע: האזינו לאלבום הבכורה המחודש של "נושאי המגבעת"

26.12.2013 / 10:04

להקת "נושאי המגבעת" מוציאה את קלטת הבכורה מחדש, אחרי 25 שנה והפעם - לא צריך טייפ

במלאת 25 שנים לצאת קלטת הבכורה של נושאי המגבעת, משחררים חברי הלהקה המקורית - אהד פישוף, תמיר אלברט, ישי אדר ואלון כהן - הוצאה מחודשת של האלבום, לראשונה בפורמט דיגיטלי. לצורך העבודה על הפרוייקט, התאחדו חברי הלהקה (לראשונה מזה 20 שנים) ולאחר כחצי שנה של מפגשים ועבודה משותפת – האלבום יוצא לאור מחדש בימים אלה, בהוצאת חברת אנובה.

לציון ההוצאה המחודשת יתקיימו סדרה של אירועים קטנים ברחבי הארץ. האירועים יכללו תקלוט, שיחה, מכירה של דיסקים, מפגש בלתי פורמלי עם חברי ההרכב, תחת הכותרת "נושאי המגבעת נפגשים".

"ביולי 2012 הוזמנו לצילומי ראיון משותף עבור סדרת הטלויזיה 'האלבומים', שהקדישה פרק לקסטה של נושאי המגבעת", אומרים חברי ההרכב. "זו היתה הפעם הראשונה שנפגשנו כרביעייה מאז ימי הלהקה, בסוף שנות השמונים. נוצר העיתוי לדון בהוצאה מחודשת של הקלטת, דבר שכל אחד מאיתנו הרגיש בנפרד שראוי היה שיקרה עוד הרבה לפני כן. המהדורות המקוריות של הקסטה אזלו שנים ספורות אחרי שיצאו. האוסף של נושאי המגבעת שיצא ב-1996 לא כלל את כל שירי הקסטה ובכל מקרה יצא גם כן במהדורה מוגבלת שאזלה מזמן".

עוד הם מספרים כי "ההליך הסטנדרטי של המרה דיגיטלית ומאסטרינג מחודש הסתבך, כשגילינו שהמאסטר האנלוגי המקורי של הקסטה אבד. כך נוספו לתהליך התחקות אחרי סרטי הקלטה בפורמטים עתיקים שאבדו מן העולם ומכונות שינגנו אותם; שני מפגשי היפנוזה שכשלו והרבה חיטוטים בארגזים ישנים והאזנות השוואתיות בנסיון למצוא עותק אמין, קרוב ככל הניתן למקור".

אדר, אלברט, כהן ופישוף נפגשו בתיכון לאמנויות בירושלים באמצע שנות השמונים. כשהיו בני 17, עם כהן בתופים, אלברט בגיטרה, אדר בקלידים ופישוף בקלידים ושירה, הם הקימו את להקת נושאי המגבעת. ההרכב הוציא שני אלבומים במהלך חמש שנות קיומו.
האירוע המרכזי יתקיים ב- 15 בינואר במועדון הפסאז' בתל אביב עם המנחים יהודה נוריאל וקוואמי, ויכלול מכירה של הדיסקים, חתומים על-ידי חברי הלהקה.

מועדי האירועים הנוספים של נושאי המגבעת:
3.1.14 יום שישי 13:00 בצהריים באוגנדה, ירושלים
16.1.14 יום חמישי 20:30 עשן הזמן, באר שבע
6.2.14 יום חמישי 21:30 פיל או סוף, קרית חיים
20.2.14 21:00 סירופ, חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully