וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אז בים האדום 2014: תפריט החורף

26.12.2013 / 10:31

מהדורת החורף של פסטיבל ג'אז בים האדום חוזרת והשנה ייקחו בו חלק בין היתר לארי קוריאל וחואן קרמונה, שלישיית מוז'דר, לארס דניאלסון עם זהר פרסקו ועוד

פסטיבל ג'אז בים האדום חוזר גם השנה ויתקיים בין התאריכים ה-6-8 בפברואר באילת. הפסטיבל, כמדי שנה, יכלול בין היתר מופעים, כיתות אמן, בר ג'אז וג'אם סשן לילי, כאשר האירועים השונים ייערכו באולמות בתי מלון שונים באילת. זו הפעם הרביעית בה תתקיים מהדורת החורף של הפסטיבל, שהפכה למסורת לצד פסטיבל ג'אז בים האדום הוותיק המתקיים בקיץ באותה העיר.

השנה יפקדו את הפסטיבל האמנים לארי קוריאל וחואן קרמונה, שלישיית מוז'דר, לארס דניאלסון וזהר פרסקו, רביעייתו של סטיב שיהאן, שישיית אסקלנדרום, סמואל יירגה, לואיזה סוברל, ענת פורט ועמוס הופמן, חמישייתו של אורי גורביץ, אירית דקל ואוריאל הרמן.

בנוסף, גם מסורת הג'אמים המפורסמת של הפסטיבל נמשכת, כאשר מדי לילה יתקיים במועדון מייקס פלייס בעיר ג'אם סשן פתוח לקהל הרחב בהשתתפות אמני הפסטיבל. כמו כן, המועדון אף ישמש כנקודת מפגש לבאי הפסטיבל משעות אחר הצהריים ובין המופעים ובו יציג הפסטיבל הרכבי ג'אז בבמה פתוחה. כיתות האמן יתקיימו עם האמנים לארי קוריאל, חואן קרמונה,לואיזה סוברל, זהר פרסקו ומחיר כניסה אליהן עומד על 40 שקלים.

הפסטיבל מנוהל אמנותית על ידי איש הרדיו הוותיק דובי לנץ, אשר במשך 15 שנים שימש ראש מחלקת המוזיקה של תחנת הרדיו הצבאית גלי צה"ל ומזה שלושה עשורים שהוא עורך ומגיש את התוכנית "הכל זורם" המוקדשת למוזיקת עולם ולג'אז.

"שנה רביעית של פסטיבל ג'אז חורף בים האדום מגיעה אלינו עם כל מטעמיה המוזיקליים", מסר לנץ. "לקהל המובחר שמגיע לאילת ברגעיה הנעימים והקרירים מזומנים מופעים של אמנים מוכרים ופחות מוכרים שנושאים את דגלה של המוזיקה המשובחת – ג'אז וכל הנוגע בו. הביאו עמכם ראש פתוח ואזניים כרויות כי יש הרבה מה לשמוע ומה לראות".

מחירי הכרטיסים להופעות הפסטיבל עומדים על 150 שקלים למופע של אמני חו"ל, 125 שקלים למופע של אמנים ישראליים, והנחה מיוחדת של 25 שקלים תינתן לרוכשים שלושה כרטיסים ומעלה. את הכרטיסים ניתן לקנות כאן ופרטים נוספים ניתן לקבל באתר הפסטיבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully