וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונה השנייה של "גולסטאר" לא מצליחה לשחזר את הצלחת הראשונה

לילך וולך

30.12.2013 / 0:00

"גולסטאר" לא מצליחה לשחזר את הקסם של העונה הראשונה, למרות שהיא עושה שמיניות באוויר עם ליהוקים כמו צביקה פיק, אלירז שדה, ג'קי מנחם ועוד שמות נוצצים

יח"צ - חד פעמי

יש קסמים שאפשר לחזור עליהם שוב ושוב, ויש כאלו שאחרי שהחידוש שלהם פג, גם הקסם שבהם נעלם. הדבר האכזרי ביותר בתעשיית הטלוויזיה האכזרית ממילא, הוא שאין דרך כמעט לצפות את אורך החיים של טריק שכזה – רגע הוא כאן, ובמשנהו יש רק קוסם מזיע רודף אחרי ארנב מרוט. ואם ב"גולסטאר" עסקינן, אז העונה הראשונה היתה קסם של ריאליטי מודע לעצמו ומצחיק, והעונה השנייה איבדה את ה- je ne sais quoi שלה ועכשיו מסתמנת כעיקר כעשרה סלבריטאים מזיעים רודפים אחרי כדור מרוט.

העונה הראשונה של "גולסטאר" הצליחה להפתיע ולבדר גם מי שלא היה קהל היעד שלה. בזכות איזו אלכימיה פלאית שהתעלתה מעל לעשר חלקיה ובזכות אחד אורן זריף שהצליח לערות לכל סצינה בה הופיע את הטירלול הזריפי שגורם לאורי גלר להיראות כאדם מן היישוב. העונה השנייה של "גולסטאר", נעשתה מתוך המחשבה הנכונה שהיא צריכה להתעלות על הראשונה. לצורך העניין גויסו הסלבריטאים המכובדים צביקה פיק, אלירז שדה, שלומי קוריאט, צחי נוי, ג'קי מנחם, שימי ריגר, ארי שמאי, שימי אטיאס, בן אל תבורי ומקס אולארצ'יק.

אם למפות את התפלגות הסלבריטאים לפי התמורה שהם מביאים – צביקה פיק הוא הדיווה; אלירז שדה הוא הנייס גאי שקל להזדהות איתו; שלומי קוריאט החמוד מאוד הוא קול השפיות והמודעות; צחי נוי הוא המצחיקול שלא משנה כמה תפקידים יעשה כולם ייפנו אליו כ"יודה'לה"; ג'קי מנסה להמשיך ולרכוב על אדי הזכייה ב"האח הגדול" במפגן נוגע ללב של מאמץ לספק את הסחורה; שימי ריגר הוא ככל הנראה רד אורבך מ"רד בנד" ואם לא, אז קווי הדמיון מפתיעים; ארי שמאי חובב הספורט ובעל הפרסונה הלא ברורה; שימי אטיאס אמן החושים שאמנם הזדרז לתקוע לעצמו בפטיש מסמר 10 לתוך האף אבל עדיין לא מגרד את תחתית הביזאר שאורן זריף הותיר לו; בן אל תבורי הזמר והעיפרון הלא מחודד, ומקס אולארצ'יק המורכב שלא הצליח ליפול לאף אחת ממשבצות הריאליטי הנוחות לעריכה, ולכן כמעט ולא תראו אותו על המסך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אולי התפנצ'ר לה הכדור? "גולסטאר"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפעם, אם לשפוט לפי פרקיה הראשונים, מי שרקח את התמהיל הסלבי הזה עשה עבודה טובה למדי בגיוס השמות הנכונים, אבל שכח להוסיף לקדירה את החומר המתסיס, זה שיוצר מחנות מידיים, זה שמזעזע את הקולות השפויים ומצחיק את חובבי הדווקאיות והדרמה. חסרה גם הפרשנות הארסית ונהדרת שבעונה הקודמת סיפקו הצמד סלוצקי ודומינגז, ורוב המשתתפים בוחרים להישאר מנומסים ומרוחקים. וכך הפכה "גולסטאר" להיות פשוט עוד סדרת דוקו-ריאליטי טראשית שמטרטרת את המשתתפים שלה בשביל לחכך אותם מספיק זה בזה ובתנאים המרגיזים שסביבם כדי שייצא איזה זיק דליק. וכשגם זה לא עוזר, הם ממש מציתים את המשתתפים באש – חכו כמה פרקים, גם זה מגיע.

כשהגיעה "גולסטאר" אל המסך בתחילה, סביבה היו בעיקר העונה הראשונה של הדוקו ריאליטי "חי בלה לה לנד", והיא הצליחה לתת פייט לא רע בכלל. אבל מאז הספקנו להיחנק מהז'אנר, וגם לגעת בפסגות חדשות של טראש מענג עם עונת ה-VIP המבדרת של "מה שקורה באילת". אולי התפנצ'ר לה הכדור, אולי היא היתה רומן של חורף. לא הח"מ תדע להסביר מהו נבדל, אבל הכדור הזה לא נכנס לשער.


החל מה 29/12 ימי א'- ה' ב 20:15 ושידור חוזר ב 23:15 ב HOT3 וב HOT VOD

מה אתם חושבים העונה השנייה של "גולסטאר"? ספרו לנו בפייסבוק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
  • עוד באותו נושא:
  • גולסטאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully