וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחום היימן: "ההבטחות שנתן לי נתניהו – קדחת". האזינו

29.12.2013 / 15:57

לאחר שראש הממשלה הבטיח ליצור תפקיד מיוחד עבור המלחין המצוי בקשיי פרנסה, ואף דיווח על כך לתקשורת, סיפר היימן לגלי ישראל כי בחלוף חודשים לא קיים נתניהו את הבטחתו

יח"צ - חד פעמי

"ההבטחות של נתניהו – קדחת", כך הכריז היום (ראשון) המלחין הוותיק והאהוב נחום (נחצ'ה) היימן, בראיון שהתקיים איתו ברדיו גלי ישראל בתכניתו של אלעד קינסט, "נכנסים לעניינים". הדברים נאמרו בעקבות הצהרתו של נתניהו בחודש יולי 2013, אז הודיע כי ייצור עבור היימן תפקיד מיוחד של יועץ לפרויקט שימור הזמר העברי במשרד התרבות.

"מרגע שהזמין אותי ראש הממשלה למשרדו והבטיח לי תפקיד ועד היום חלפו חודשים וטרם ראיתי גרוש", אמר היימן. "אני נמצא בחוסר ידיעה לגבי ההבטחות של ביבי נתניהו שהבטיח לי להשתלב במערכת התרבות של המדינה ... אני אחרי ניתוח, יש לי בעיה של פרנסה, אבל אני אופטימיסט". היימן ציין כי נתניהו "ביטל ישיבת ממשלה והזמין אותי אליו והבטיח לי להיות שותף להיות בפרויקט להנצחת מורשת הזמר העברי. מה שיצא מזה – קדחת. שלחתי אליו את כל ההצעות שהם דרשו ממני, והם שיבחו אותי על הרעיון – וכלום".

נתניהו פנה להיימן ביחד עם שרת התרבות, לימור לבנת, בעקבות תחקיר "אולפן שישי" אודות מצבו הכלכלי הקשה של המלחין. "אתה בפנתיאון היוצרים שלנו", אמר אז נתניהו להיימן. "יצרת כל כך הרבה שירים נפלאים שאני ומשפחתי גדלנו איתם. אחי יוני ז"ל אהב את שיריך במיוחד". לבנת הוסיפה כי "נשמח אם תסייע לנו במפעל החשוב לשימור ותיעוד השירים, המהווים חלק בלתי נפרד מהפסיפס ההיסטורי של מדינת ישראל. אני משוכנעת שהידע הרב שלך ורצונך לשמר ולתעד את השירים, בהווה ולמען הדורות הבאים, יהיו בעל ערך מוסף משמעותי ויתרמו רבות לפרויקט חשוב זה".

מה דעתכם – תעלול פרסומי של נתניהו ולבנת? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully