וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוחשת בסירים 10: מותו של מר עגבניה

31.12.2013 / 0:05

מריה משדכת את אורי גוטליב, אייל ברקוביץ' מתייפח ויובל המבולבל מביך את הבריטים: השבוע השפים חושפים את תכניות הבישול שלהם. בלוג "רויאל שף"

יח"צ - חד פעמי

זה חודש ימים שמיטב בשלנינו מציגים את מרכולתם לעם האנגלי וטובלים להם את הרקיקים בחילבה ושקשוקה, ועכשיו הגיע סוף סוף הזמן למכור להם את הדבר הבא: טלוויזיה ישראלית. כי אם יש משהו שהאנגלים צריכים ללמוד, ועוד מהישראלים, זה איך לעשות טלוויזיה. וכך נכלאו השבוע שלושה פרחי אקזקיוטיב אנגליים מול מקרן, ונחשפו לשישה פיילוטים טלוויזיוניים של מתמודדי "רויאל שף" – בשלושה מהם נצפה כעת:

התכנית של מריה: "לכל סיר יש מכסה"

מריה היא בחורה, לכן הפורמט שקיבלה הוא של תכנית שידוכים. מדי פרק תגיע מריה לביתו של רווקיסט ידוע ותשדך לו (או "תשדח?" כלשונה) מישהי לדייט, בה יבחר הסלב המרותק מתוך מאגר של שתי ניצבות מגוגל אימג'ס ואחת פליטה של "היפה והחנון". מתברר ש"90 אחוז מהמקרים של אנשים שמתגרשים – אין ביניהם התאמה קולינרית", חושפת מריה את הנתון המדהים, ויוצאת להציל את הסטטיסטיקה ולזווג יחדיו את כל אלה שמעדיפים גלילת חצילים על קרפצ'יו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באיזו רווקה יבחר גוטליב? מתח!/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרווק הידוען שנבחר ל"שידוח?" הראשון הוא אורי גוטליב, שנגרר לפיילוט באמצע שנת לילה ולא מבין מה רוצים ממנו, ולש בחוסר חשק גלילות חצילים לכבוד הכאילו-דייט-של-דקה-וחצי-על-רקע-כתוביות-הסיום שלו. "איזה סוג בחורות אתה אוהב", מתעניינת מריה המנחה ומיד מפסיקה להקשיב ומצווה עליו לסתום ולהוסיף חרדל, וגם להגיד למצלמה שהוא אוהב כיסוני דובדבנים כי כבר פרק וחצי עבר בלי שהיא תחפור לנו על המנה הזאת. איכשהו גוטליב מגיע לשלב הפרס וזוכה בסיגל מ"היפה והחנון" שקופצת לתוך הסלון ודורשת לדעת אם הוא ישלם עליה. קופידון החצילים מריה משאיר את סיגל בדירה הזרה ומתעופף לדרכו אל התחתונים של המשתתף הבא. סוף.

תגובת הצוות הבריטי: קשה לומר אם הם התרשמו מהפיילוט, אבל הגבר שבחבורה הפך למעריץ מספר 1 של הרב-מג הישראלי המסתורי הזה, אורי גוטליב. "ראיתם איזה מזל יש לו?!" הוא השתנק בהלם, " הוא יוצא עם בחורה בת 23! והוא בן 45!" גם אנחנו טרם פענחנו את התעלומה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צוות השופטים. בלונדון יש טלוויזיה מצוינת, אבל גם שם נהיה לבד/מערכת וואלה!, צילום מסך

התכנית של גבאי: "הצעת השף"

גבאי הוא בחור שרמנטי, לכן הפורמט שקיבל הוא של הפקת הצעות נישואים. פורמט שנראה כמו משהו שדנה מודן ורועי לוי התעטשו לתוך ממחטה וזרקו לפח ליד המעלית. "ממש השקעתי בפיילוט, גם השכרתי אצטדיון, גם הבאתי זמר, גם הבאתי זיקוקים", מתרגש גבאי. הוא ואייל ברקוביץ' מנסים יחדיו להסביר לשופטים על מה התכנית, מה שכמובן יוצר פיגוע אנגלית רב נפגעים, ומציגים לנו את אייל, בחור חביב שהולך להציע נישואים לחברתו בעזרת גבאי וכנופייתו. גבאי מעניק לזוג הצעיר ערב קסום מהחלומות: פרחים, נרות, זיקוקים, הזמר סטלוס, ארוחת ערב רומנטית וצוות פלאפל גבאי צווחים בקולי קולות את המנגינה של הסדרה המצוירת "הרפתקאות בביי". ויש גם מתנה: הכלה הדומעת מהתרגשות זוכה בעותק מספרו הנצחי של גבאי, "השועל שלמד להקשיב ולהידחף לכל סצנה בתכנית אלוהים כמה עותקים עוד יש לך שם", ואושרה אינו יודע גבול. אייל ברקוביץ' לא מסוגל להתאפק עוד, פורץ בבכי ואף מודיע: "איי קריי!" למקרה שזה לא ברור, וכולם מאוד מתרשמים. " ב-25 דקות נותנים פה דרמה, מתח וקומדיה", מתגאה גבאי.

תגובת הצוות הבריטי: הם קצת התאכזבו מהאנטי-קליימקס של הפיילוט, כשהכלה צועקת "בטח שאנשא לך אהובי" והם מתנשקים על רקע זיקוקי מרום, ואז גבאי משתיק אותם ופוקד עליהם לאכול תערובת איברים פנימיים. מה שכן, מצאה חן בעיניהם כנופיית הדרדסים של גבאי, הכוללת – אני מעתיקה מהקרדיטים – את אבי המפנק, יהודה המרסק, עידן בר מוח, עומרי התימני וליאור הבוכרי. אבל הכי חשוב – איך הגיבו השופטים לבכי הפתאומי של אייל ברקוביץ'? "הם הגיבו לזה באנגלית", חושף גבאי, "אז אין לי מושג".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברקוביץ' ממרר. השועל שלמד להקשיב, ללבו/מערכת וואלה!, צילום מסך

התכנית של בינו: "סבא שקשוקה"

בינו הוא זקן, לכן הפורמט שקיבל הוא של סבא משתובב עם פעוטות, וגם מלמד אותם על שקשוקה או וואטאבר. נושא התכנית: "העולם הקסום של העגבנייה". קאסט התכנית: סבא שקשוקה החביב, מאיר העוזר שמצחצח סכינים בחיוך קריפי ליד עמוד השווארמה וקולף ממנו נתחים נוטפים לכל ילד שעונה נכון על החידון, ויובל המבולבל. מה. "דה קונפיוזד יובל!" ממהר אייל ברקוביץ' להסביר לצוות הבריטי, שלא יבלבלו אותו בטעות עם ראש הממשלה. יובל המבולבל מגלם כאן את דמותו הסבוכה של מר עגבנייה, שמתעופף ברחבי העולם בתחתונים ושר "אני מר עגבנייה, אני מר עגבנייה, אני שמח וקירח, אני מר עגבנייה". בחדר ההקרנה, בינו מתפוצץ מצחוק כתינוק ענקי, כולו מאושר למראה המופת, אך צוות המפיקים בוהה במסך במבטי "דפאק". אבל רגע, יש עכשיו איזה חקלאי שמסביר לילדים במשך ארבעים דקות מה ההבדל בין כל סוגי העגבנייה, שמסתכמים ב"העגבניה הזאת ממש מתוקה" ו"העגבנייה הזאת גם היא ממש מתוקה". קא-צ'ינג!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תגובת הצוות הבריטי: יובל המבולבל. בתחתונים. שר שהוא עגבנייה. מה לא ברור פה? זו לא הולכת להיות ההפקה הבאה של הבי.בי.סי. "אני מרגיש... כאילו התכנית הזאת... הייתה יותר מדי... על מר עגבנייה", מנסח המפיק בזהירות. "אני מרגישה שצפיתי בגרסה ממש ממש איומה של רחוב סומסום", מעריכה המפיקה לאחר שהתעוררה מעלפונה. "אני שמח וקירח", מסכם יובל המבולבל. והתכנית של בינו נשחטת כאילו הייתה טלה רך בזרועותיו של מאיר העוזר. חבל, דווקא רצינו ללמוד עוד על זני עגבניות.

לא הספיק לכם, אנגלים חמודים ומבוהלים שלנו? אז תחזיקו חזק בטלטאביז שלכם, כי בפרקים הבאים נמטיר עליכם גם את תכניות הבישול של חנוך, נתן והתאומות חביב. פריפר יורסלף. יהיה חריף.

  • עוד באותו נושא:
  • רויאל שף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully