וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: הריאליטי המטורלל בהיסטוריה

31.12.2013 / 7:52

גיבורי "משפחת סימפסון" זוכים למחווה אמנותית ואירוטית, הריאליטי המשונה ביותר בתולדות הטלוויזיה וג'רי סיינפלד יושב לקפה עם טינה פיי. חדשות טלוויזיה אמריקאית

כוכב הטלוויזיה שהתבטא נגד הומואים הוחזר למסך

כבר שבועיים שאמריקה סוערת בגלל התבטאות הומופובית במיוחד של פיל רוברטסון, אחד מכוכבי הסדרה המפתיעה של השנה "Duck Dynasty", ריאליטי העוסק במשפחה של ציידי ברווזים מלואיזיאנה ברשת A&E. בראיון שהעניק למגזין GQ, נשאל רוברטסון מה לדעתו הוא מעשה של חטא וענה: "נתחיל מהתנהגות הומוסקסואלית ונצא משם. בהמיות (במובן של קיום יחסי מין עם חיות – מ.ר.). לשכב עם האישה הזו והזו ועם הגברים ההם". אחר כך הוסיף גם כי "עבורי, זה נראה שוואגינה – בתור גבר – תהיה יותר מושכת מתחת של גבר. זה רק אני. אני פשוט חושב: יש שם יותר! יש לה יותר מה להציע".

ההתבטאויות גררו שורה של גינויים, בהם הארגון למען זכויות הגאים בארה"ב GLAAD, שזעם על דבריו של רוברטסון, וכן עצומה עליה חתמו עד כה למעלה מ-100 אלף איש שקראו להדיחו מהתכנית. רוברטסון, מצידו, טען כי הוא מתחרט על שמילותיו היו בוטות, וכי המאמר לא שיקף את דעותיו במהותן. לעזרתו נחלצו גם עצומה תומכת בה למעלה מ-250 אלף חתימות וגם המועמדת לשעבר לסגנית נשיא ארה"ב, שרה פיילין, שתמכה בו בטענה של חופש הביטוי.

בניסיון להשכיח את הסערה, השעתה הרשת את רוברטסון עד להודעה חדשה. אולם זו הגיעה מהר מהמצופה, וכבר השבוע היא הודיעה כי הוא יחזור לתפקידו כרגיל. "אנחנו ברשת A&E הבענו את אכזבתנו מההצהרות שלו במאמר והבהרנו כי אלו לא הדעות בהן אנו מחזיקים", נכתב בהודעה מטעם הרשת. התגובה לא איחרה לבוא: גולשים רבים גינו את המהלך, ובארגון GLAAD הביעו אכזבה ואמרו כי הרשת בחרה ברווח על פני צופיה ועובדיה הגאים.

התמונות הארוטיות של בני "משפחת סימפסון"

אחרי הצלחתה בפלייבוי של אם המשפחה הצהובה, מארג' סימפסון, נראה שמישהו חשב שגם לבני משפחה נוספים מגיעה הזדמנות לככב בעירום. האמן אלכסנדרו פאלומבו יצר סדרת ציורים בהשראת הצלם הגרמני הלמוט ניוטון ושילב בהם את דמויותיהם של הומר ומארג'. בתמונות ניתן לצפות בקישור, אבל זהירות, הן לא מתאימות לילדים.

"יומני הערפד" יצרפו דמות גאה לקאסט

לאחר חמש עונות, החליטו בסדרה "יומני הערפד" לצרף דמות גאה לקאסט הקבוע – כך דיווחו השבוע אתרי הבידור. על פי הדיווחים, מדובר בלוק, חתיך חדש וציני שיגיע לוויטמור אחרי חופשת החורף. הוא יבלה זמן רב עם קרוליין, אולם הוא לא מעוניין בה בצורה כזו בשל נטייתו המינית. עוד נכתב כי ללוק יש אחות והוא יעשה הכל כדי להגן עליה. יהיה מעניין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

סדרה חדשה: מחדר המיטות לחדר המיון

רשת TLC יודעת להביא אל המסך את הקיצוניים שבאנשים, לתחום אותם במסגרת הזויה לא פחות ולקרוא לזה להיט. אם להסתמך על העבר, גם הסדרה החדשה שעלתה השבוע תחת השם "סקס שלח אותי לחדר המיון" צפויה להכות גלים: מדובר בריאליטי המתעד מקרים בהם אנשים הגיעו לבית החולים לאחר קיום יחסי מין. כך למשל, בפרק הבכורה מתואר סיפורו של גרג קסרונה, בתול במשקל של כ-200 קילוגרמים, שהצליח להביא את חברתו לחדר המיון לאחר שקיימו יחסי מין. "המחשבה הראשונית שלי הייתה: 'הרגתי אותה'", הוא סיפר בראיון שבוע לאחר המקרה.

כשג'רי סיינפלד הלך לשתות קפה עם טינה פיי

ג'רי סיינפלד ייצא בקרוב פעם נוספת לשתות קפה עם קומיקאים במכוניות במסגרת סדרת הרשת המצליחה שלו. בעונה החדשה נוכל לראות לצד סיינפלד גם את הקומיקאים המצליחים טינה פיי, לואי סי. קיי, הווארד סטרן וג'יי לנו. צפו בטריילר לעונה החדשה של הסדרה עליה אמר סטרן בחוכמה: "זו תכנית שהיא לא ממש תכנית. זה סתם כדי שתוכל להסתובב במכוניות מדליקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully