וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב מפתיעים: מונטי פייתון מתאחדים ב-BBC

31.12.2013 / 14:52

חבורת מונטי פייתון ממשיכה להפתיע: יופיעו בטוק שואו בריטי לכבוד השנה החדשה

עוד בשורות משמחות לחובבי מונטי פייתון: חבורת הקומיקאים הודיעה היום (שלישי) על "איחוד היסטורי של כל צוות מונטי פייתון" במסגרת תכנית הטוק שואו של גראהם נורטון של ה-BBC שתשודר לכבוד ערב השנה החדשה.

לאחרונה, הודיעו הפייתונים כי נוספו חמש הופעות נוספות שיקיימו במסגרת סדרת מופעי האיחוד שלהם, שכבר מנתה חמישה מופעים שיתקיימו בין התאריכים 1-5 ביולי הקרוב. המופעים החדשים יתקיימו בתאריכים ה-15,16,18,19 ו-20 באותו החודש ובאותו האולם, היכל ה-O2 בלונדון. סדרת המופעים קיבלה את השם "(Monty Python Live (mostly".

כזכור, בחודש נובמבר שעבר נודע כי חמשת חברי ההרכב הקומי האגדי מונטי פייתון שעודם בחיים, אריק איידל, טרי גיליאם, טרי ג'ונס, ג'ון קליז ומייקל פאלין (גרהאם צ'פמן, החבר השישי, הלך לעולמו בשנת 1989), יתאחדו במופע מיוחד. במסיבת עיתונאים שנערכה הסביר אריק איידל את הבחירה להתאחד דווקא עכשיו ואמר "אם היינו מחכים עוד קצת זמן זה כבר היה מאוחר מדי. אין לנו עוד הרבה זמן, נכון? אני הכי מבוגר". "זה תלוי כמה זמן אנשים כמו ג'ון יוכלו לחיות", הוסיף חברו טרי. כשנשאל למה יכול הקהל לצפות השיב כי "אפשר לצפות לקצת מוזיקה, קצת קומדיה, הרבה פאתוס וקצת סקס עתיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully