וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הזאב מוול סטריט" שובר את שיא השימוש במילה FUCK אי פעם

ב"הזאב מוול סטריט" תוכלו לשמוע את המילה "פאק" 506 פעמים. מינון גבוה יותר מכל סרט עלילתי אחר שיצא אי פעם, העוקף את השיא הקודם שקבע ספייק לי

"הזאב מוול סטריט", סרטו של מרטין סקורסזה בכיכובו של ליאונרדו דיקפריו מביא את סיפורם של אנשי וול סטריט שישברו שיאים של התנהגות אנושית מלאת רפש בכדי לעלות ולהצליח בסולם הכלכלי-חברתי בחייהם. בלי לשים לב, עלילת הסרט הביאה לשבירה של עוד שיא קטן: השימוש הרב ביותר במילה "פאק" ("Fuck") בסרט עלילתי עד כה.

כיאה להדוניזם ולאופורטוניזם דרכם חיות דמויות הסרט את חייהן, מסתבר שהן גם אינן בוחלות בשום אמצעי וורבלי. כך למשל התברר (לפי וויקיפדיה),כי התסריט של "הזאב מוול סטריט" שותל בפי הדמויות את המילה "פאק",506 פעמים במהלך הסרט שאורכו 180 דקות.

לפני "הזאב מוול סטריט", השיא של השימוש במילה "פאק" היה שייך לסרט "הקיץ של סם" משנת 1999 של הבמאי ספייק לי, במהלכו נשמעה המילה 435 פעמים. הסרט הדוקומנטרי "Fuck" משנת 2005 של הבמאי סטיב אנדרסון הוא שמחזיק בשיא של 857 פעמים בהן נעשה שימוש במילה "פאק", אך מדובר בסרט דוקומנטרי על המילה עצמה. עוד סרטים של סקורסזה בהם נעשה שימוש לא מועט במילה האסורה הם "קזינו" משנת 1995 עם 422 שימושים במילה וגם הסרט "החבר'ה הטובים" משנת 1990 עם 300 אזכורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully