וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: דיסני בפעילות על טבעית

5.1.2014 / 12:34

"לשבור את הקרח" של דיסני קורע את הסרט החמישי בסדרת סרטי האימה "פעילות על טבעית". "ההוביט 2" מנצח את החדש של סקורסזה ומי שורד את טבלת ההכנסות גם אחרי שבועות ארוכים?

יח"צ - חד פעמי

שנה הלכה, שנה באה, ו"לשבור את הקרח" בעינו עומד. הסרט של דיסני היה התופעה הקופתית המדהימה ביותר של תקופת כריסטמס וסילבסטר: בתוך עשרת ימי חופשת סוף השנה הוא הכניס כמעט מאה מיליון דולר, מה שלא היה מרשים במיוחד אלמלא היה מדובר בסרט שיצא לפני חודש וחצי. והנה הגיע סוף השבוע הראשון של השנה החדשה, ו"לשבור את הקרח" עדיין מתנהג כמו סרט חדש וטרי מהקופסה. בסוף השבוע השביעי שלו בבתי הקולנוע הוא מדורג ראשון בטבלה, עם הכנסות של כ-23 מיליון דולר. לשם הפרופורציה: הסרט האחרון ששהה במקום הראשון בשבוע השביעי שלו היה "אווטאר". בדרך, "לשבור את הקרח" הגיע לעוד נקודת ציון מדהימה, כשחצה את קו 300 מיליון הדולר בהכנסות בארה"ב בלבד.

הסרט הזקן הזה הצליח להביס סרט חדש ובעל פוטנציאל: "פעילות על טבעית: המסומנים", הסרט החמישי בסדרת סרטי האימה – או שמא ספין-אוף שלה, קצת לא ברור. זה הסרט הראשון בסדרה שלא יוצא במשבצת ההפצה הקבועה שלה בסוף אוקטובר, וגם הפחות מצליח בה: בסוף השבוע הוא הכניס כ-19 מיליון דולר, סכום מאכזב מאוד לעומת 29 מיליון הדולר שהכניס הסרט הקודם בסדרה בסוף השבוע הראשון שלו, שלא לדבר על שיא הסדרה – הפתיחה של 53 מיליון דולר של "פעילות על טבעית 3". למרות זאת אי אפשר לומר שמדובר בסרט כושל, כיוון שהוא – כמו כל הסרטים בסדרה – הופקו בזיל הזול (כ-5 מיליון דולר).

השיירים מהכריסטמס ממלאים את יתר טבלת המובילים השבוע: "ההוביט" במקום השלישי, עם כ-18 מיליון דולר בסוף השבוע ו-231 מיליון דולר בהכנסות כוללות; אחריו "הזאב מוול סטריט" (14 מיליון השבוע, 64 מיליון סה"כ), במקום החמישי "חלום אמריקאי" (13 מיליון השבוע, 90 מיליון סה"כ) ובשישי "חדשות בהפרעה", גם הוא עם כ-13 מיליון דולר השבוע, והגיע אל מעל 100 מיליון דולר בהכנסות כוללות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

ועוד מספר עגול ויפה השבוע: "משחקי הרעב: התלקחות" עדיין שוהה בטבלה, במקום התשיעי והשבוע הכנסותיו הגיעו אל מעל 400 מיליון דולר. 408, ליתר דיוק. "איירון מן 3" הגיע עד סוף 2013 בתור הסרט המצליח ביותר של השנה בארה"ב, עם הכנסות של 409 מיליון דולר - אבל עד השבוע הבא, יהיה צריך כבר להכתיר את קטניס למלכה החדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully