וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו: אפרת גוש ואפרת בן צור עושות חוה אלברשטיין

6.1.2014 / 8:02

האלבום החדש בסדרת "עבודה עברית", שכבר כללה מחוות לעוזי חיטמן, חנוך לוין ואחרים, יוקדש לביצועים מחודשים לשיריה של אלברשטיין. האזינו לשני שירים מתוכו

הפרויקט החדש בסדרת "עבודה עברית", "שרות חוה אלברשטיין", הוא אלבום מחווה נשי, בו שורת זמרות בנות דורנו מצדיעות לאלברשטיין. באלבום מתגלים השירים של חוה בצבעים חדשים, כשכל אחת מהזמרות המבצעות מביאה פרשנות אישית.

הפרויקט עלה במקור כמופע חי תחת השם "בנות חוה" בשנת 2009, במסגרת פסטיבל תל אביב. המופע הופך כעת לאלבום ובו ביצועי הזמרות שהשתתפו במופע, לצד משתתפות חדשות. בין היתר משתתפות בפרויקט דניאלה ספקטור, אסתר רדא, אפרת בן צור, כל החתיכים אצלי, אביגיל רוז, מיכל גבע, רוני אלטר, יעל דקלבאום, קרני פוסטל, איילה אינגדשט, לי טריפון ועוד רבות.

כעת משתחררים שני ביצועים חדשים מתוך הפרויקט: הגרסה של אפרת גוש ל"אדבר איתך" מאת רחל שפירא, והגרסה של אפרת בן צור ל"הלילה הוא שירים" מאת תרצה אתר. "לא פשוט לעשות קאבר לשירים של חוה", אומרת בן צור. "מקומם מונח במקום נצחי. הם הכי יפים כמו שהם, בלתי נשכחים, מהדהדים בתוכנו. ובכל זאת שמחתי שהוזמנתי להשתתף בפרויקט. גדלתי על השירים היפים שלה ועל שירתה וקולה הכל כך מיוחד, מלא הבעה וחם – היא אחד מאותם שורשים יפים וחשובים בתרבות שלנו. בחרתי את 'הלילה הוא שירים' שכתבה המשוררת תרצה אתר והלחין חנן יובל,רציתי לתת מקום לחלק הנסתר והבודד שיש בטקסט. "לפעמים הלילה הוא שירים יפים, לפעמים"... ומה מתרחש כשזה לא קורה. יש איזה קונטרסט בין הלחן הכאילו-שמח לבין הטקסט שלהרגשתי יש בו הרבה עצב. מהנקודה הזאת התחלנו".

מה חשבתם על הביצועים? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully