וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוכה בפגישה עם צוות "שובר שורות": סוחר סמים

7.1.2014 / 1:09

בדיחה בטעם רע על נכדו השחור של מיט רומני מסתיימת בדמעות, שחקן "הסופרנוס" משתחרר מהכלא ו-ורוניקה מארס חוזרת בגרסת המסך הגדול. סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאי

המגישה התלוצצה בשידור על נכדו השחור של מיט רומני

מליסה האריס פרי, מגישה ברשת MSNBC נאלצה השבוע להתנצל שוב ושוב עד שהגיעה לדמעות, על קטע ששידרה בשבוע שעבר ובו תוכן שהתפרש כפוגעני עבור בני משפחתו של המתמודד לנשיאות לשעבר מיט רומני. מדי תכנית מראה האריס פרי לחברי הפאנל של תכנית האקטואליה שלה תמונות והם נדרשים לתת להן כותרות. בשבוע שעבר נבחרה תמונתו של רומני יחד עם כל בני משפחתו, כאשר מי שבלט בתמונה הוא נכדו האפרו-אמריקני, קירן, שאומץ לאחרונה.

האריס פרי ביקשה מחברי הפאנל להתבדח על חשבונו של רומני. "אחד מהדברים הללו לא נראה כמו האחרים", התבדחה אחת הקומיקאיות באולפן. אחר הוסיף: "זה מסכם את הגיוון במפלגה הרפובליקנית" ואילו האריס פרי הוסיפה בדיחה גם בעצמה כשטענה שב-2040 האירוע המדובר יהיה חתונתם של קירן רומני הצעיר עם בתם של קניה ווסט וקים קרדשיאן – נורת' ווסט. הקטע כולו זכה לביקורת רבה, בעיקר בטענה כי מדובר בבריונות כלפי תינוקות חסרי ישע וכי להתבדח על חשבון רומני דרך ילדיו ונכדיו הוא דבר שאינו ראוי.

לאור הסערה שעוררה התנצלו האריס פרי וחברי הפאנל בטוויטר, שחררו הצהרות פומביות וכאשר זה לא הספיק, התנצלה האריס פרי שוב בשידור חי, בדמעות. אולי ככה יאמינו לה.

קומיקאית צחקה על פרל הארבור ועוררה סערה

ועוד בנושא אמריקאים-רגישים-להומור: הקומיקאית נטשה לגארו מצאה את עצמה במוקד הסערה לאחר שסיפרה בשידור חי ברשת NBC בדיחה על אסון פרל הארבור. בתכנית מיוחדת לערב ראש השנה האזרחית החדשה עם קרסון דיילי, שאל אותה האחרון לדעתה לגבי תמונה בטוויטר בה נראה סמל מותג הפתיתים "ספגטיוס" מחזיק בדגל ארה"ב תחת הכותרת: "קחו רגע להיזכר בפרל הארבור איתנו".

לגארו לא היססה ואמרה: "זה מבאס שהשורדים היחידים של פרל הארבור הופכים למושא ללעג על ידי המזון היחיד שהם עוד מסוגלים ללעוס". ההערה הציתה סערה ברשת, ורבים חשבו כי מדובר בבדיחה חסרת טעם ורגישות על שורדי הטרגדיה ההיא. "לצחוק על שורדים של פרל הארבור? את אדם נתעב", כתבה אחת הגולשות. אולם נראה שלגארו מסרבת להתנצל. בחשבון הטאמבלר שלה כתבה: "אני לא מתנצלת. אני לא חושבת שהאומץ המדהים של החיילים האמריקאים, ובפרט אלה ששרדו את פרל הארבור, נפגע באיזו שהיא צורה על ידי קומיקאית שמספרת בדיחה על שיניים תותבות בטלוויזיה".

זכה בתחרות של "שובר שורות" ונעצר על סחר בסמים

תושב פלורידה, ריאן לי קרול, מעריץ את הסדרה "שובר שורות" ועכשיו גם ברור למה. קרול נעצר השבוע בחשד לסחר בסמים. השוטרים שהגיעו לביתו מצאו חליפת הגנה עליה חתומים כל חברי הקאסט של הסדרה הפופולרית שהגיעה לא מזמן לסיומה. אז התברר כי המעריץ הנלהב (מאוד) זכה לפני מספר חודשים בתחרות בה צפה בפרק הסיום של הסדרה יחד עם חברי הקאסט. אולי הוא קיבל שם חומר למחשבה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לינה דנהאם נגד שייה לבוף: "הוא סוציופת"

קשה להסביר את הסיפור הבא בלי לתהות על מצבו הנפשי של המעורב בו. הכוכב העולה שייה לבוף ("נימפומניה") שיחרר ב-2012 סרט קצר בשם "האוורד קנטור.קום." אולם מהר מאוד הבחינו הצופים כי משהו בסרט נראה להם מוכר. התברר שחלקים נרחבים בו מבוססים על קומיקס בשם "ג'סטין אם. דמיאנו" השייך לאמן דניאל קלאוס שכלל לא קיבל אזכור בסרט. לבוף הכחיש בתחילה שהעתיק, אולם לבסוף נשבר והודה: "אני מתבייש בכך שלא נתתי קרדיט לדניאל קלאוס על הרומן הגרפי שלו 'ג'סטין אם. דמיאנו', ששימש לי כהשראה". אולם נראה שההתנצלות בטוויטר לא הספיקה. מספר שבועות לאחר ההתנצלות שכר לבוף מטוס סילון שיכתוב בשמיים: "אני מצטער דניאל קלאוס".

מי שלא חשב שמדובר במחווה הגיונית לבריות היא יוצרת הסדרה "בנות" לינה דנהאם. "מאז ומעולם הרגשתי בצורה שלא ניתנת לשינוי שרק סוציופתים שוכרים מטוסים שכותבים בשמיים". ההערה הפכה לקרב טוויטר בו לקח חלק גם השחקן פאטון אוסוולט שכתב: "לא קל להיות גם משוגע וגם אידיוט אבל אתה הצלחת שייה לבוף".

שחקן "הסופרנוס" שוחרר לאחר עשור בכלא

לפני כעשור גילם לילו ברנקטו ג'וניור את מת'יו בווילקה, מאפיונר צעיר, בסדרה האגדית "הסופרנוס". אולם חייו של השחקן הקולומביאני דמו יותר מידי לנושא הסדרה. ברנקטו ג'וניור נעצר ב-2008 בחשד למעורבות בשוד במהלכו נהרג שוטר. הוא נשפט ונשלח לעשר שנים בכלא. השבוע, יצא לחופשי מוקדם מהצפוי ואמר לעיתונאים והמצלמות ששבו לחייו: "אני רק רוצה לבלות עם בני משפחתי", והוסיף כי ישמח לחזור למשחק.

הצצה ראשונה לסרט של "ורוניקה מארס"

חיכינו, ציפינו, בכינו – מה לא עשינו? ועכשיו הוא כאן: ורוניקה מארס - הסרט. צפו בטריילר הראשון לקאמבק של קריסטין בל כחוקרת החובבנית הכי טובה בטלוויזיה. וכן, גם יתר החבורה שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully