וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליפ חדש מציג: יאיר לפיד מסניף קוקאין וגונב מהומלסים

חגי אוזן

9.1.2014 / 8:38

השיר "כיבה את הלפיד" יוצא נגד שר האוצר ומציג אותו כנהנתן, שוביניסט ובוזז חסרי בית. כותב שיר המחאה מסביר: "מה שהוא עושה זה מזעזע ואני לא יכול לשתוק"

יח"צ - חד פעמי

את השיר הזה ובמיוחד את הקליפ שלו, שר האוצר יאיר לפיד, בטוח לא יאהב. השיר "כיבה את הלפיד" של הזמר מאור מזרחי, מציג את שר האוצר באור נלעג ובקליפ התמונה בוטה עוד יותר. שחקן בדמות יאיר לפיד, נראה כשהוא מתעלל בקבצנים, מסניף סמים ורוקד עם חשפניות. השיר יצא לפני ימים אחדים לרשת והיוצר, מאור מזרחי, שעומד מאחוריו הספיק כבר להופיע איתו בכמה מקומות. "במדינה שלנו אין ברירה אלא ללכת על קיצוניות" אומר מזרחי "זאת הדרך היחידה לעשות כאן מהלכים ולעורר מחדש את הזעקה החברתית".

- לא שמעת טענות שזו פרובוקציה שהמטרה שלה היא פרסום?

"שמעתי רק הזדהות ואהדה. חשובה לי האמירה ואני מאוד רוצה להזיז כאן דברים. מה שקורה כאן במדינה ומה שעושה שר האוצר יאיר לפיד, זה פשוט מזעזע ואני לא יכול לעבור על זה בשתיקה".

- אתה אמן מחאה?

"לא הייתי מגדיר את עצמי כאמן מחאה. יש לי דברים בבטן להגיד וכאזרח מן השורה, אחד שעשה צבא ביחידה קרבית, משלם מיסים, אני מרגיש שהאיש שדיבר על שמירה על מעמד הביניים, עושה בדיוק את ההפך. עכשיו הוא הוריד את המחיר על השמנת והעלה את המיסים ומחיר הסיגריות, אז אני דרך האמנות שלי, מנסה להראות, גם אם בקיצוניות, כמה שהוא צוחק עלינו ולועג לנו".

בלכשתו של שר האוצר יאיר לפיד סרבו להתייחס לדברים

מה אתם חושבים על שיר המחאה, מזדהים? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully