וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'רלי שין: "אשטון קוצ'ר נוראי ב'שני גברים וחצי'"

7.1.2014 / 20:18

הכוכב לשעבר של הסיטקום הפופולארי בארה"ב תוקף את אשטון קוצ'ר שנכנס לנעליו ואומר: "שיפסיק להקיא על התוכנית שלי"

צ'רלי שין לא סוגר את הפה והפעם אשטון קוצ'ר חוטף את כל האש. הסיבה: קוצ'ר תפס את מקומו בעונה החדשה של הסדרה הקומית "שני גברים וחצי", לאחר ששין פוטר ממנה עקב מצבו הלא יציב.

כעת, שין מחווה את דעתו עת רמת המשחק של ממשיך דרכו (שמגלם כעת את דמותו של וולדן שמידט) וצייץ בטוויטר מחמאה לשחקן ג'ון קראייר, המגלם את אחיו של צ'רלי בסדרה: "אתה גאון! מתגעגע ואוהב אותך מאוד. ואגב, מיהו הסיידקיק הצולע שלידך?" כשהוא מתכוון לקוצ'ר.

לאחר תגובות נזעמות של מעריצי קוצ'ר, המשיך שין וכתב: "תרגעו. וג'ון, אני מתנצל שהעלבתי את הסיידקיק שלך. התכוונתי שהוא מ-מ-ש צולע". לאחר מכן פנה לקוצ'ר ישירות וכתב: "אחי, הכל בסדר איתך? ועכשיו תפסיק להקיא על התוכנית הגאונית שלי".

כאמור, במהלך העונה השמינית, החליטה רשת CBS לקטוע את הסיטקום המצליח לאחר 16 פרקים בלבד, בעקבות מצבו המעורער של שין, שהסתבך בפרשיות סמים והתנהגות פרועה באופן כללי ש"פוגעת במוראל הכללי של צוות התוכנית", כך לדברי בכירי ההפקה.

במכתב שפרסמה הפקת התוכנית במרץ 2011 הודיעה כי "אחרי מחשבה רבה, החליטה חברת וורנר לוותר על שירותיו של צ'רלי שין ב'שני גברים וחצי' באופן מיידי". שין, מצידו, לא נותר חייב והגיש תביעת ענק נגד המפיקים. בסופו של דבר, הגיעו הצדדים לפשרה וההערכות הן כי שין קיבל לכיסו פיצוי על פיטוריו שנעמד שנאמד בעשרות מיליוני דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully