וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקורסזה בדרך לאוסקר, האחים כהן בדרך החוצה?

8.1.2014 / 23:45

גילדת הבימאים בארה"ב הכריזה על המועמדים שלה לפרס הבמאי הטוב ביותר. ההערכות הן כי גם השנה רשימה זו תנבא את הזוכים באוסקר המתקרב

רק כשבוע וחצי נותר לפני הכרזת המועמדויות לאוסקר ביום חמישי הבא והיום (ד') פורסמו תוצאות אחד האינדיקטורים הטובים לקראתה. גילדת הבמאים הכריזה על חמשת מועמדיה לפרס הבמאי הטוב ביותר השנה. לא היו הפתעות בהכרזה ומי שנחשבו אצל רוב החזאים כפייבוריטים המובילים, אכן קיבלו בסופו של דבר את הפרגון הצפוי.

החמישה הם אלפונסו קוארון המקסיקאי, על "כוח משיכה"; סטיב מקווין הבריטי, על "12 שנים של עבדות"; פול גרינגרס, גם הוא בריטי, על "קפטן פיליפס"; דיוויד או.ראסל האמריקאי, על "חלום אמריקאי"; ומרטין סקורסזה, היחיד מבין החמישה שכבר זכה בעבר באוסקר, על "הזאב מוול סטריט".

בעוד חמשת אלה חגגו, כמה מועמדים פוטנציאלים בולטים נותרו מאוכזבים. בהם, אפשר למנות את ספייק ג'ונז, יוצר "היא", את האחים כהן, שעומדים מאחורי "בתוך לואין דיוויס", את וודי אלן, יוצר "יסמין הכחולה" ועוד.

פרסי גילדת הבמאים הם מהיוקרתיים בהוליווד, בעיקר מפני שמי שמועמד להם – בדרך כלל גם זוכה בסופו של דבר למועמדות לאוסקר. הפרסים עצמם יחולקו בעוד כחודש וחצי, ב-25 בפברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully