וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופאק היה אמור להשתתף ב"מלחמת הכוכבים"?

8.1.2014 / 11:06

ריק קליפורד, טכנאי ההקלטה של הלייבל דת' רואו, חשף כי הראפר המנוח נבחן לתפקיד אביר ג'דיי בטרילוגיה השנייה של "מלחמת הכוכבים", אותו גילם לבסוף סמואל ל. ג'קסון

שנים אחרי מותו, ההילה האגדית סביב הראפר טופאק שאקור מסרבת לשכוך, וכעת האגדה זוכה לפרק נוסף, כשנחשף לראשונה כי שאקור היה אמור לככב בסדרת סרטי "מלחמת הכוכבים" של ג'ורג' לוקאס.

ריק קליפורד, טכנאי ההקלה הראשי של הלייבל דת' רואו רקורדס, סיפר בראיון לאתר האינטרנט 2Pac-Forum כי מעט לפני מותו שקד שאקור על פיתוח קריירה קולנועית, ואף הגיע לקריאה בפני לוקאס, לתפקיד אביר ג'דיי בסרט "מלחמת הכוכבים: נקמת הפאנטום" בו זכה לבסוף סמואל ל. ג'קסון. "תמיד דיברנו על קריירת המשחק שלו", אמר קליפורד. "הוא אמר לי שהוא הולך להיבחן בפני לוקאס. הם רצו שיהיה ג'דיי... ברצינות. הוא אמר, 'תחזיק לי אצבעות'. הוא אמר, 'יש לי שלושה סרטים בקנה. באחד מהם אני צריך ללכת לקריאה מול ג'ורג' לוקאס'".

שאקור אמנם הספיק לככב בסרטים בודדים לפני מותו, אך אין לדעת אם זכה, מבחינת לוקאס, בתפקיד הנכסף, שכן הוא מת שבעה חודשים לפני שצילומי "אימת הפאנטום" החלו ביוני 1997. ג'קסון, לעומתו, השתתף בכל טרילוגיית הפריקוולים של "מלחמת הכוכבים" ("אימת הפאנטום", "מתקפת המשובטים" ו"נקמת הסית'"). ג'קסון ולוקאס לא הגיבו עד כה על טענותיו של קליפורד.

מה דעתכם - התפקיד התאים לו? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully