וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמדים המובילים ל-BAFTA: "כוח משיכה" ו-"12 שנים של עבדות"

8.1.2014 / 13:49

טקס הפרסים היוקרתי בבריטניה, המקביל לאוסקר האמריקאי, מסמן גם הוא את המועמדים המובילים לזכות בפרס. מרטין סקורסזה יכול להיות מרוצה שוב

יח"צ - חד פעמי

מותחן החלל "כוח משיכה" והדרמה "12 שנים של עבדות" מובילים במספר המועמדויות לטקס הבאפטא, טקס פרסי הקולנוע הבריטי - המקביל לפרסי האוסקר, שיתקיים ב-16 בפברואר.

"כוח משיכה" בבימוי אלפונסו קוארון ובכיכובם של ג'ורג' קלוני וסנדרה בולוק, מוביל את הרשימה עם 11 מועמדויות, כולל לסרט הטוב ביותר ולשחקנית הטובה עבור בולוק. "12 שנים של עבדות" מוביל אחריו עם 10 מועמדויות, בין היתר לפרס הסרט הטוב ביותר. לפרס הסרט מועמדים גם הסרטים "חלום אמריקאי", "קפון פיליפס" ו"פילומנה". האחרון זיכה את השחקנית ג'ודי דנץ' במועמדות לפרס השחקנית הטובה על תפקידה בסרט, בבימוי סטיבן פרירס.

גם מרטין סקורסזה יכול להיות מרוצה, שכן סרטו "הזאב מוול סטריט" זיכה את השחקן הראשי בו, ליאונרדו דיקפריו, במועמדות לפרס השחקן הטוב ואת סקורסזה עצמו במועמדות לפרס הבימאי, עליו יתחרה מול סטיב מקווין ("12 שנים של עבדות"), דיוויד או. ראסל ("חלום אמריקאי"), פול גרינגראס ("קפטן פיליפס") וקוארון ("כוח משיכה").

מלבד דיקפריו, לפרס השחקן הראשי מועמדים ברוס דרן ("נברסקה"), צ'יטוול אג'יופור ("12 שנים של עבדות"), כריסטיאן בייל ("חלום אמריקאי") וטום הנקס ("קפטן פיליפס"). בקטגוריה הנשית המקבילה מועמדות מלבד דנץ' ובולוק גם איימי אדאמס ("חלום אמריקאי"), קייט בלאנשט ("יסמין הכחולה") ואמה תומפסון ("להציל את מיסטר בנקס").

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully