וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: מחזמר משירי טופאק

החוף המזרחי מגיע לברודווי: מחזמר משיריו של הראפר המנוח טופאק שאקור יוצג בבכורה בקיץ הקרוב

בשורות משמחות לחובבי הההיפ הופ: מחזמר משיריו של הראפר המנוח טופאק שאקור יעלה על במת התיאטרון, בברודווי שבניו-יורק, ב-19 ביוני. המחזמר ייקרא "Holler If Ya Hear Me", על שם הסינגל הראשון ששוחר מאלבום האולפן השני של טופאק, "Strictly 4 My N.I.G.G.A.Z" משנת 1993.

המחזמר, בבימויו של קני לאון, הופק בהשקעה של שמונה מיליון דולר, ויכלול שירים מהקריירה של טופאק, ביניהם "California Love", "Keep Ya Head Up", "Me Against The World" וכמובן שיר הנושא של המחזמר על שמו הוא נקרא.

המחזה, שכתב טוד קרידלר, לא יתמקד בסיפור חייו של הראפר (שנרצח ביריות בשנת 1996), אלא דווקא בשירים עצמם, ויככבו בו שתי דמויות של חברי ילדות בשכונת עוני בעיר תעשייתית. מההפקה נמסר כי זהו סיפור על "חברות, משפחה, נקמה, שינוי ותקווה".

המחזמר מוסיף ל"תחייה המחודשת" שחווה הראפר בשנים האחרונות. כזכור, בשנה שעברה הולוגרמה בצלמו הועלתה לבמה בפסטיבל קואוצ'לה על ידי הקולגה סנופ דוג, והשבוע נחשף כי הראפר נבחן בעבר לתפקיד אביר ג'דיי בטרילוגיה השנייה של "מלחמת הכוכבים", אותו גילם לבסוף סמואל ל. ג'קסון. סרט שיתבסס על הביוגרפיה של טופאק עתיד להיכנס לשלבי הפקה בהמשך השנה.

מחזמר משירי טופאק - רעיון טוב? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully