וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: נפרדים מ"אימפריית הפשע"

14.1.2014 / 8:06

"אימפריית הפשע" סוגרת את הסאגה התקופתית, "משחקי הכס" נותנים הצצונת לשמחת המכורים הקשים, והשאלה המעליבה ששאלו את כוכבת הסדרה "בנות": סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

"אימפריית הפשע" יורדת מהמסך

רשת HBO החליטה להוריד את הווילון על אחת מסדרות המופת המצליחות שלה – "אימפריית הפשע". הרשת הודיעה כי העונה הבאה של הסדרה, חמישית במספר, תהיה האחרונה שלה. לדברי יוצר הסדרה, טרי וינטר, "אחרי דיון מעמיק עם הצוות המקצועי שלי ועם HBO, החלטנו לסיים את הסדרה אחרי הצלחה כזו גדולה, ואנחנו מצפים להביא אותה לסיומה העוצמתי והמרגש". הסדרה בכיכובו של סטיב בושמי קטפה פרסים רבים במהלך ארבע שנותיה, מהם חמישה פרסי אמי רק לפני מספר חודשים. היא תעלה לעונה אחרונה בסתיו הבא.

מאחורי הקלעים של הפרק האחרון בעונה הרביעית. זהירות! ספוילרים

השאלה החצופה שהרתיחה את הצוות של "בנות"

לנה דנהאם, יוצרת הסדרה "בנות" - אחת הסדרות המדוברות של השנים האחרונות – כבר רגילה לשאלות על סצנות העירום הרבות בכיכובה בסדרה. אולם נראה שבמקרה הזה נחצה גבול של חוצפה בעיסוק בנושא, לפחות מבחינתם של מפיקי הסדרה ג'אד אפטאו וג'ני קונר. במהלך סיור איגוד המבקרים השנתי, אירוע בו מתקיימים פאנלים רבים של תכניות שונות, נשאלה דנהאם את השאלה הבאה: "אני לא מבין את המטרה של כל העירום בתכנית, במיוחד של דנהאם", אמר עיתונאי שנכח באירוע של הסדרה, "אני מרגיש שאני הולך לתוך מלכודת כשאומרים למשל 'אף אחד לא מתלונן על כל העירום במשחקי הכס', אבל אני מבין למה הם עושים את זה שם. הם עושים את זה כדי לפתות ולגרות אנשים. הדמות שלך עירומה פעמים רבות ללא כל סיבה".

דנהאם נשארה רגועה ואמרה: "אני לגמרי מבינה את זה. אם אתה לא בקטע שלי, זו לחלוטין הבעיה שלך ואתה תצטרך לפתור אותה עם אנשים מקצועיים". אפטאו מצדו, היה קצת פחות נינוח. "זו היתה שאלה שנוסחה באופן מגושם מאוד, היא פוגענית על פניה ואתה צריך לקרוא אותה ולדון עם אנשים נוספים איך עשית את זה. זה מאוד פוגעני". מאוחר יותר הוסיפה גם קונר את מנת הזעם שלה כשאמרה: "ממש חלמתי בהקיץ עכשיו כי אני עדיין בכזו סערת זעם על הבחור הזה".

טריילר לעונה החדשה:

מתי חוזרת "מד מן" לעונה אחרונה בהחלט?

רשתAMC פרסמה השבוע את תאריך העלייה של העונה השביעית והאחרונה של דרמת המופת "מד מן". את דון דרייפר והחברים תוכלו לראות שוב ב-13 באפריל. הרשת גם הכריזה על תאריך עלייתה של הספין אוף המדובר של "שובר שורות" – “better call saul” סביב דמותו של עורך הדין הממולח בגילומו של בוב אודנקירק. הסדרה תעלה בנובמבר 2014, ובטקס פרסי גלובוס הזהב שנערכו ביום ראשון, אמר יוצר סדרת האם וינס גיליגן כי ישמח אם כל חברי הקאסט המקורי יגיעו אליה להופעות אורח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תחזרו, אין מי לדבר. מתוך "מד מן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצצה ראשונה לעונה החדשה של "משחקי הכס"

"משחקי הכס", התכנית הפופולרית של רשת HBO, תחזור לעונה נוספת, רביעית במספר, ב-6 באפריל. בגלל שזה זמן לא מועט לחכות, סיפקו לנו היוצרים מנת טריילר של 16 שניות כדי שנוכל להחזיק מעמד עד האביב. צפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully