וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיחוד האמירויות החליטו: הקללות ב"הזאב מוול סטריט" נמחקו

14.1.2014 / 16:59

זאב בלי שיניים: באיחוד האמירויות לא אהבו את כמות הקללות וסצינות הסקס בסרטו של סקורסזה והחליטו לצנזר את כולם. הקהל זועם: "מרוב מחיקות, כבר אין מושג על מה הסרט"

יח"צ - חד פעמי

רבים מהצופים בלהיט הקופתי "הזאב מוול סטריט" התלוננו על אורכו - לא פחות משלוש שעות. כעת, מתברר כי באיחוד האמירויות התלונה היא הפוכה: אמש נודע כי הסרט הופץ אמש בגרסה מקוצצת, ואורכה כשעתיים ורבע בלבד, דבר שעורר תסיסה בקרב שוחרי הקולנוע המקומיים.

מובן כי לאור השמרנות של המדינה, הקיצוצים נעשו כדי להעלים מן הסרט את הקללות, הסקס והסמים השזורים בו לכל אורכו. אמנם, מובן כי האלמנטים הללו הם עצם המהות של הסרט, כך שהצנזורה הזו נוטלת ממנו את עוקצו.

וכך, צופה אחד מן האמירויות צוטט לפי הדיווח כאומר "זה כמו לצפות במונה ליסה בלי משקפיים. חתכו מהסרט כל כך הרבה, שאין לך מושג מה בדיוק קורה בעלילה שלו".

צופה אחר צוטט כאומר שמיד בשובו מן הקולנוע רץ להוריד את הגרסה המלאה של "הזאב מוול סטריט" ואילו הקולנוען פייזל חסמי הצהיר "חבל בכלל שהפיצו כאן את הסרט ככה. עדיף היה לא להפיץ אותו בכלל מאשר את הגרסה המקוצצת הזו".

לאור כל הטרוניות הללו, בביביסי דיווח כי אחת מרשתות הקולנוע בדובאי הציבה שלט התנצלות בכניסה לאולם, בו היא מדווחת כי מדובר בגרסה מצונזרת ומבהירה שאין לה שליטה על הצנזורים במדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully