וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוז פוסטאנס זכתה ב"אקס פקטור"

14.1.2014 / 23:22

הפתעה גדולה: רוז פוסטאנס, המתמודדת של שירי מימון, גברה על עדן בן זקן, אורי שכיב ולהקת פיוז'ן בגמר תכנית הריאליטי הפופולרית של רשת, שהתקיים הערב

צילום מסך

הפתעה: רוז פוסטאנס היא הזוכה בגמר "אקס פקטור" ששודר הערב (שלישי), שמלבד התואר המכובד מעניק גם חוזה הקלטות עם חברת מוזיקה. פוסטאנס גברה על שלושת הפיינליסטים הנוספים, להקת פיוז'ן, אורי שכיב שהגיע למקום השלישי ועדן בן זקן, שנחשבה לפייבוריטית והגיעה למקום השני. בתחילת הערב החליט הקהל כי הדרך של להקת פיוז'ן בתכנית הסתיימה, וכך נותרו שלושה מתמודדים בלבד שלאחר הצבעה נוספת של הקהל נבחרה פוסטאנס מתוכם כמנצחת.

שירי מימון, השופטת שליוותה את פוסטאנס עד הלום, ניצחה כמובן את חבריה לתכנית – רמי פורטיס (ליווה את בן זקן), משה פרץ (עם שכיב) ועברי לידר (פיוז'ן). רוז ביצעה שני שירים שזיכו אותה בניצחון - "My Way" של פרנק סינטרה ו"If I Ain’t Got You" של אלישיה קיז ביחד עם מימון. בן זקן ביצעה את "Only Girl” של ריהאנה ו"ניצוצות" (עם פורטיס), שכיב ביצע את את "תודה" של ישי לוי ו"לתת ולקחת" של שלמה ארצי ודודו טסה (עם פרץ); ואילו להקת פיוז'ן ביצעה את "Sweet Dreams" של יוריתמיקס. יש לציין כי גם סיפורה האישי המרגש של פוסטאנס, עובדת זרה מהפיליפינים, הוזכר פעמים רבות במהלך השידור כגורם מרכזי שמשחק לזכותה בתחרות.

זוהי העונה הראשונה של "אקס פקטור", תכנית ריאליטי המבוססת על פורמט של המפיק סיימון קאוול. התכנית סיפקה עניין רב כבר לפני עלייתה לשידור, עם ההכרזה על ליהוקים לא צפויים (פורטיס) וכמובן עם ההכרזה על בר רפאלי כמנחה. למרות (בעצם בגלל) הביקורת על כישורי ההנחיה של רפאלי וחילוקי דעות בין המנטורים עצמם, היתה זו עונה מוצלחת לתכנית מבית רשת, שהצליחה לראשונה להשיב מלחמה למתחרה קשת ו"הכוכב הבא".

מה דעתכם - הגיע לה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully