וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זילברמן לפני מותו: "אני לא מרגיש שעזבתי אתכם"

15.1.2014 / 11:58

בראיון האחרון שלו בישראל, הסביר מנחם זילברמן ז"ל מדוע גם כמדריך תיירים בקליפורניה, הוא נשאר ישראלי: "אני לוקח אותם לטייל בקליפורניה אבל הם לוקחים אותי לטיול בכפ"ס"

יח"צ - חד פעמי

בעקבות מותו של מנחם זילברמן השבוע בגיל 67, תשדר הערב (רביעי) רשת ב' את הריאיון האחרון והמקיף שהעניק זילברמן באולפני קול ישראל, בעת ביקור מולדת אותו ערך בארץ לפני מספר חודשים.

הקומיקאי והשחקן התארח בתכנית "נתיב עולמי" עם נתיב רובינזון, ושיתף את המאזינים בקורותיו בשנים האחרונות כמדריך טיולים בקליפורניה, בחוויותיו ובפגישותיו עם הישראלים שמגיעים ללוס אנג'לס ולא שוכחים את "חדווה ושלומיק", "גבעת חלפון אינה עונה", "המגפיים של ברוך", (שזילברמן השתתף בכתיבתם).

"אנשים שואלים אותי למה עזבת את ישראל", אומר מנחם זילברמן בשיחה. "אני לא מרגיש שעזבתי. הם חושבים שאני לוקח אותם לטייל בקליפורניה אבל בינתיים הם לוקחים אותי לטיול בכפ"ס".

התכנית המיוחדת תשודר הלילה אחרי יומן חצות ברשת ב' של קול ישראל, מהשעה 00:15 ועד השעה 03:00.

מנחם זילברמן. פייסבוק 
לא לשימוש!!!!!, צילום מסך
"לא עזבתי". זילברמן ז"ל/צילום מסך, פייסבוק לא לשימוש!!!!!

כזכור, זילברמן החל את דרכו בלהקת הנח"ל יחד עם שלום חנוך, ששי קשת, טוביה צפיר, חנן יובל, שולה חן ואמנים רבים נוספים. בהמשך כתב פזמונים לצביקה פיק ("אל תיתן ליאוש") לאריק איינשטיין ("עזרו לו") וליגאל בשן ("דודה ודוד"). בהמשך הצטרף לצוות המקימים של התכנית המיתולוגית "זהו זה!", השתתף בכתיבת האלבום "סיפורי פוגי" המיתולוגי של להקת כוורת ועוד. הוא הלך לעולמו מוקדם יותר השבוע, לאחר שלקה בליבו בביתו בלוס אנג'לס, שם גם צפויה להתקיים הלוויתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully