וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה מסתבכת: השתמשה בביטוי גזעני כלפי אפרו-אמריקאים

18.1.2014 / 23:28

הזמרת ששרה לא פעם למען שוויון זכויות בין המינים והגזעים השתמשה בביטוי מעליב כלפי הקהילה האפרו-אמריקאית באינסטגראם, מחקה והתנצלה: "אנא סלחו לי"

מדונה ידעה הרבה שערוריות בעברה ושרדה את כולן. האם היא תשרוד גם את זו הנוכחית? אמש (שישי) העלתה תמונה של בנה בן ב-13, רוקו, כשהוא נראה מתאמן באגרוף. לצד התמונה כתבה האם הגאה: "No one messes with Dirty Soap! Mama said knock you out!"

אל הכיתוב הוסיפה את תוספת ההאשטאג - disnigga# שמשמעותו "לא לבן", אך במקביל, הביטוי מתבסס על המילה הרגישה ביותר בתרבות האמריקאית - הלא היא ה-"Nigger" שהתקבעה כעלבון לאזרחים ממוצא אפרו-אמריקאי.

מדונה אמירה גזענית. אינסטגרם, צילום מסך
מתוך האינסטגראם של מדונה, לפני שהסירה אותו/צילום מסך, אינסטגרם

בעקבות התגובות הנזעמות שקיבלה על הפוסט ולאחר שהואשמה בגזענות, מחקה מדונה את התמונה והעלתה אותה מחדש, הפעם עם הכיתוב התוקפני: "Ok, let me start this again. #get off my dick haters!"

מאוחר יותר התנצלה באופן רשמי ובהודעה לעיתונות מסרה: "אני מתנצלת אם פגעתי במישהו עם השימוש במילת ה-N (קיצור מקובל לאותה מילה רגישה). לא היתה כוונה להשתמש בהשמצה על רקע גזעני ואין דרך להצדיק שימוש במילה כזו. אבל הכל קשור בכוונה. התכוונתי להביע חיבה כלפי הבן שלי שהוא לבן. אני מבינה שהביטוי הוא פורובוקטיבי ואני מתנצלת שהוא השתמע לאנשים כפוגעני".

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully