וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצרי "באנשי": "אנחנו מביאים סצנות סקס כמו שהן"

עבור יוצרי סדרת המתח "באנשי", שחוזרת לעונה שנייה, סצנות סקס ואלימות גרפיות הן חלק חשוב מהשפה של הסדרה. השחקנים, לעומת זאת, קצת פחות נהנים מהן. פגשנו אותם לשיחה

יח"צ - חד פעמי

אמריקאים אוהבים את תעלומות המתח שלהם בערים קטנות ואפופות מיסתורין, וזהו גם המקרה עבור ערוץ הכבלים Cinemax, שבהמשך לערוצים קטנים יותר על מסך הטלוויזיה בארצות הברית, יזם את אחת מסדרות המקור הראשונות שלו, "באנשי" - מעין גרסת-המסך-הקטן לפילם נואר, על עיירה בדיונית בפנסילבניה, מתובלת בהרבה סקס ואלימות, ואשר מתהדרת באלן בול ("עמוק באדמה", "דם אמיתי") כאחד ממפיקיה.

במרכז העלילה של "באנשי", המצויה כעת בעונתה השנייה ומשודרת בארץ ב-yes, אסיר משוחרר החוזר לעיר לאחר 15 שנים בבית סוהר וכעת, תחת השם הבדוי לוקאס הוד (אנטוני סטאר הניו זילנדי), מתאחד עם אהובתו (איוונה מיליצ'ביץ' הקרואטית), גם היא בזהות לא שלה. ביחד הם נאבקים להשיב את החופש לחייהם, לצד התמודדות מול אויביהם, קאי פרוקטר (אולריך תומסן הדני) ומיסטר ראביט (בן קרוס הבריטי). התמהיל הבינלאומי הוא אחד הדברים המהותיים עבור "באנשי" - כך מסביר במאי הסדרה גרג יאטייניס, שביים בעבר בפרקים של "אבודים", "גיבורים" ו"האוס", עליה זכה בפרס האמי לבימוי. "אני תמיד מחפש השראה ממדינות מרחבי העולם ותמיד שואף להביא לסדרה במאים זרים שיתנו את הזווית שלהם לעלילה", הוא אומר שמתקיים בראיון בלוס אנג'לס. "אני מתגאה בכל פעם שיוצא לי לתת הזדמנות בארצות הברית ליוצרים בינלאומיים. זה משפר את הסדרה שלנו".

במה באה לידי ביטוי ההשראה?

"קח לדוגמא את סצנות הסקס שאני תמיד שואף להביא כמו שהן, בלי העמדת פנים - זה הגיע מצפייה בסרטים כמו 'ואת אמא שלך גם' המקסיקני או 'בלתי הפיך' הצרפתי. אנחנו מראים גבר ואישה מקיימים יחסי מין, חד וחלק, מבלי להלל את הסיטואציה או להתבייש במה שקורה על המסך. יצא שהתמות הללו משתלבות טוב יותר עם שחקנים ממדינות זרות, שמסייעים לנו לשבור את המסגרת האמריקאית והקיבעון שהשתרש".

באנשי. סינמקס,
שואפים לכנות. מתוך "באנשי"/סינמקס

מה השתנה בעונה החדשה?

"אני ביימתי את שני הפרקים הראשונים ושני האחרונים מבין העשרה, ולכל אחד יש את הקצב שלו, אבל יש פה בהחלט המשכיות מאוד נכונה עבורנו. אנחנו בקו רציף מהעונה הראשונה ותמיד מעלים הילוך, כך שזה לא לגמרי שינוי. כבר בשנה שעברה ידענו בדיוק מה אנחנו רוצים לעשות עם עונה נוספת ולמעשה אנחנו ערוכים עם סיפור עד לעונה חמישית. אני חש ביטחון שנקבל הזמנה לעונה שלישית ואז עונות 4-5 תהיינה המערכה האחרונה. אני רוצה להביא סיפור, לא לגרור אותו מעבר לרצוי ולצאת לפני שהעסק מתחיל להעלות ריח רע".

מדוע העניין הגובר בטלוויזיה בדמויות האנטי גיבור כמו לוקאס הוד?

"אני התחלתי לראות את המגמה הזאת כשעבדתי על 'האוס', וזה מה שמשך אותי. בעונה הראשונה כבר ראיתי איך בשונה מסדרות אחרות עליהן עבדתי, אין כאן עיסוק בלהפוך את הדמות הראשית לאהודה ופשוט נותנים לה להתנהל ללא התנצלות כדי שהוא יגיד את אשר ליבו, בלי לדפוק חשבון. זאת גם הסיבה המדויקת שהייתי מת לחיות בעיר כמו באנשי, צבעונית ומלאת דרמה. זה מרחב נהדר לחיות בו".

בעונה השנייה של "באנשי", לוקאס הוד מוצא שתפקיד שריף העיירה, אף כי מדובר בהעמדת פנים, גורם לו בסופו של דבר לשאוף לעשות את העבודה היטב, תוך שהוא מבין מהן ההשלכות האמיתיות של מעשיו. כוכב הסדרה, אנטוני סטאר בן ה-38, שהחל את דרכו בתפקידי אורח ב"זינה הנסיכה הלוחמת" אך התמיד בתפקידי משחק במולדתו ניו זילנד לאורך הקריירה, מבהיר כי לגלם את הוד זו משימה פיזית לא פשוטה כלל. "כשאני יודע שיש סצנת אקשן לפניי, ברור לי שאחריה אני אצא עם שריטות וחבלות קלות", הוא מספר בראיון. "זה משהו שהיה עלי להתרגל אליו, שלא לומר עקומת למידה חדה במיוחד שנכפתה עליי, אבל יש בי מן המזוכיסט כי אני נהנה מהעניין, בשונה מסצנות הסקס הרבות - משום שהן מאוד טכניות ומתודיות, לא זוהרות כמו שחושבים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
באנשי. סינמקס,
חוטף מכות. אנטוני סטאר ב"באנשי"/סינמקס

מה לדעתך מביא את הצופים ל"באנשי"?

"אנשים נהנים לברוח לעולם שהוא הרבה יותר מאופיין בקיצוניות מזה שאנחנו חיים בו, כולנו נהנים להציץ לעולם מקביל לשלנו וזו הסיבה שבגללה ריאליטי כה פופולרי בימינו. זה טבע האדם. סדרות כמו שלנו גורמות לקהל להתאהב בדמויות ולרצות לדעת מה עולה בגורלן מידי שבוע. אם אנחנו כנים עם עצמנו, כולנו רוצים לדעת מה בדיוק הולך אצל השכנים מעבר לרחוב. למעריצים שלנו גם הוצאנו בשנה האחרונה חוברות קומיקס בעקבות הסדרה, כך שבכלל יש להם מנה גדושה של הדמויות".

זכית לתגובות מיוחדות מאז עלתה הסדרה?

"אם אני לא בצילומים של הסדרה אני רוב הזמן בניו זילנד, רחוק מכל ההייפ ולא חי את הפולחן של כוכב סדרת טלוויזיה. בבית אני מרגיש הכי בנוח".

חיכיתים לעונה השנייה של "באנשי"? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • באנשי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully