וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפיק "הכוכב הבא" בארה"ב: "התכנית פותחה ע"י אנשי המוסד"

19.1.2014 / 16:18

הצהרה משונה מפי מפיק הגרסה האמריקאית של הריאליטי הישראלי, שתשודר בקרוב ברשת ABC: טען במסיבת עיתונאים כי "אנשי מוסד עזרו בבניית האפליקציה המיוחדת" של התוכנית

צילום עידו שחם, עריכה: טל רזניק, בימוי: גיא גורן

האם אנשי המוסד הישראלי מחלטרים בעבודות של בידור להמונים? פול לי, נשיא רשת ABC האמריקאית – טוען שכן. ABC רכשה לפני מספר חודשים את הפורמט הישראלי "הכוכב הבא" מבית קשת, שבארה"ב תיקרא "Rising Star". הריאליטי, שכידוע מציג שידרוג לתכנית האם "כוכב נולד", כולל אפליקציה מיוחדת באמצעותה הצביע הקהל בבית עבור המתמודד האהוב עליו, בזמן שזה שר בשידור חי – וכעת לי טוען כי האפליקציה פותחה על ידי אנשי המוסד לשעבר.

במסיבת עיתונאים שהתקיימה לפני עליית העונה הראשונה של "הכוכב הבא" לשידור בישראל, הוצגה לראשונה האפליקציה, שהיא פרי פיתוח של מחלקת הקרוס מדיה של קשת. אבל לפי לי, אנשי הזכיינית קיבלו עזרה מהסוכנים עלומי השם של ארגון המוסד בעברם, לא פחות. לדבריו, האפליקציה הינה תוצר של עבודה משותפת בין אנשי המדיה לאנשי הצללים.

"אני חושב שזה שינה את כללי המשחק", אמר לי, בדברים שפורסמו באתר האפינגטון פוסט. "בישראל זה בוודאי שינה את החוקים והפך לפורמט מאוד מצליח בגלל השילוב הזה בין תכנית כישרונות לבין העובדה שאתה מצביע בשידור חי באופן מילולי".

לא ברור מה מקור הטענה של לי ועל מה הוא נסמך. כך או כך, הפקת הפורמט בארץ מסרבת להתייחס לנושא מכל וכל. גורמים בזכיינית הגיבו בשעשוע לדבריו של לי, אך סירבו להתייחס ומקשת טרם נתקבלה תגובה רשמית.

"הכוכב הבא" עלתה לאוויר בישראל בספטמבר 2013 ומול המתחרה העיקרית שלה, "אקס פקטור" מבית רשת, הצליחה להשיג ממוצעי צפייה של כ-30%. עד כה, פורמט "הכוכב הבא" נמכר גם לערוצי שידור בצרפת, בריטניה, רוסיה ועוד.

מה דעתכם - הקונספירציה נחשפה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully