וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי איגוד המפיקים: תיקו בין "12 שנים של עבדות" ו"כוח משיכה"

20.1.2014 / 3:19

לראשונה אי פעם, החליטו מפיקי הוליווד לפצל את הפרס שלהם בין שני סרטים, ובכך סיבכו עוד יותר את התמונה לקראת האוסקר

יח"צ - חד פעמי

יום לאחר הענקת פרסי גילדת השחקנים, ממנה יצא "חלום אמריקאי" כמנצח הגדול, חולקו לפנות בוקר (בלילה שבין ראשון לשני) בלוס אנג'לס פרסי גילדת המפיקים. אלה נחשבים נקודת ציון משמעותית במיוחד לקראת האוסקרים, שכן בשש השנים האחרונות, הסרט שזכה בהם לקח לאחר מכן את הפסלון של האקדמיה.

בכל השנים הללו ולמעשה מאז ומעולם, הגילדה העניקה את הפרס לסרט אחד ויחיד, אך הפעם החליטה לפצל את הזכייה בין "כוח משיכה" ו"12 שנים של עבדות". בכך, סיבכה עוד יותר את תמונת הסיכויים לקראת האוסקר, והפכה את התחרות לצמודה מכפי שהיה מלכתחילה. כעת, שני הזוכים שלה ו"חלום אמריקאי" דוהרים במירוץ תלת-ראשי עד הסוף.

גילדת המפיקים 2014. קווין ווינטר, GettyImages
טובים השניים מן האחד. בראד פיט מקבל את הפרס בשם "12 שנים של עבדות"/GettyImages, קווין ווינטר

בצד זאת, חילקה הגילדה את הפרס לסרט האנימציה הטוב ביותר. להיט הענק של דיסני, "לשבור את הקרח", זכה בו כצפוי, ולאיש כבר אין ספק שהוא ייקח גם את האוסקר. בקטגוריה התיעודית זכה"We Steal Secrets"', מסמך דוקו שלא מועמד בכלל לפסלון המוזהב, כך שלזכייתו כאן אין משמעות מעשית.

כמו כן, חולקו כמה פרסים בגזרת המסך הקטן. תוצאות גלובוס הזהב וגילדת השחקנים חזרו גם כאן: "חיי עם ליברצ'ה" קטף את פרס סרט הטלוויזיה, "משפחה מודרנית" את פרס הקומדיה ו"שובר שורות" את פרס הדרמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
גילדת המפיקים 2014. קווין ווינטר, GettyImages
לא לבד בחלל. אלפונסו קוארון מקבל את הפרס בשם "כוח משיכה"/GettyImages, קווין ווינטר

נקודת הציון הבאה בדרך לאוסקר היא פרסי גילדת הבמאים, שיחולקו בשבת הקרובה (למעשה, בלילה שבין שבת לראשון שעון ישראל). כאן, הפייבוריט המובהק הוא אלפונסו קוארון מ"כוח משיכה", שכבר זכה בגלובוס הזהב. זה אומר שלטקס של האקדמיה יגיעו "12 שנים של עבדות" כשבכיסו גלובוס הזהב לדרמה וזכייה משותפת בגילדת המפיקים; "כוח משיכה", כשבאמתחתו גילדת הבמאים וזכייה משותפת בגילדת המפיקים; ו"חלום אמריקאי", כשבכיסו גלובוס הזהב לקומדיה וגילדת השחקנים. בעיקר, זה אומר שלכל אחד מן השלושה יהיו סיכויים שוויים עד השנייה האחרונה ממש, ועד ערב האוסקר עצמו, לאיש אין מושג מה באמת הולך לקרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully