וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: "איך פגשתי את אמא" גזענית?

21.1.2014 / 8:40

"איך פגשתי את אמא" מצליחים להסתבך באפיזודה גזענית, כוכב "הרווק" החדש הוא הומופוב, והאם זואי דשאנל מככבת בסדרה שנגנבה? סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

"איך פגשתי את אימא" מסתבכים עם בדיחה גזענית (זהירות, ספוילר!)

בפרק האחרון של "איך פגשתי את אימא" חזרו היוצרים להתערבות הסטירות הידועה בין בארני למרשל הידועה בכינוייה "the slap bet", בה הפסיד בארני למרשל שהרוויח את הזכות לסטור לבארני חמש פעמים. הפרק עסק בהכנות שעשה מרשל לסטירה אחת לפני האחרונה שייתן לבארני. במהלך ההכנות טוען מרשל כי בילה שנה בשנגחאי שם למד מהמאסטרים של הסטירות כיצד להעניק את "הסטירה של מיליון שמשות מתנפצות". בתפקידי המאסטרים השונים כיכבו רובין (קובי סמולדרס), טד (ג'וש רדנור) ולילי (אליסון האניגן) כאשר הם מאופרים ולבושים כסינים.

את הציבור האמריקאי הרגיש זה לא הרשים, ותחת התגית #howimetyourracism התקבלו ציוצים רבים שטענו כי לחפש שחקנים לבנים לאסייתיים הוא מעשה שנגוע בגזענות. "באמת 'איך פגשתי את אימא'?? לא יכולתם אפילו להביא את עצמכם לשכור שחקנים אסיאתיים בשביל זה??", תהתה אחת הגולשות.

לאור המחאה, יוצר הסדרה קרטר בייס התנצל בטוויטר וכתב: "אנחנו מנסים לעשות תכנית אוניברסלית, שכולם יכולים לצפות בה וליהנות ממנה. לא עמדנו בכך השבוע, ואנחנו מרגישים נורא עם זה".

פרומו לפרק המדובר:

"הרווק" האמריקאי: "הומואים לא צריכים להשתתף בתכנית"

חואן פבלו גאלאוויס, המתמודד בעונה ה-18 של "הרווק" האמריקנית, עורר השבוע סערה ברשת לאחר שאמר בראיון כי הוא לא חושב שהתכנית צריכה לכלול מתמודדים גאים. כאשר נשאל האם לדעתו התכנית צריכה לכלול בעתיד רווק הומו או ביסקסואל, אמר גאלאוויס: "לא... אני מכבד (הומוסקסואלים – מ.ר) אבל, בכנות, אני לא חושב שזו דוגמא טובה לילדים". גאלאוויס המשיך ואמר: "עכשיו יש אבות שמביאים ילדים וכל זה, וזה קשה לי להבין את זה גם במובן של משק בית (...) שני הורים שישנים יחד באותה מיטה והילדים באים למיטה... זה מבלבל באיזשהו מובן".

הסערה לא איחרה לבוא, ורבים זעמו על הדברים, בהם ארגון GLAAD הפועל למען זכויות הקהילה הגאה. גאלאוייס מיהר להתנצל על ההערה וכתב בדף הפייסבוק שלו, כי הדברים הוצאו מהקשרם.

הרווק המבוקש וההומופוב:

הכבאים קיבלו מתנה מאלן דג'נרס – ונאלצו להחזיר אותה

ארבעה כבאים מבוסטון שהוזמנו בחודש שעבר לתכנית האירוח של אלן דג'נרס לאחר שהצילו כלב מנהר קפוא, נאלצו להחזיר את המתנות שקיבלו ממנה עבור גבורתם. דג'נרס הנדיבה החליטה להעניק להם פרס ושלחה את הארבעה לשיט תענוגות על חשבונה כולל חגורות הצלה.

אולם השבוע סיפר מפקד התחנה כי הארבעה נאלצו להשיב את המתנה לבעליה, שכן חוקי האתיקה המדינתיים לא מאפשרים לכבאים לקבל מתנות ששווין עולה על 50 דולרים. הוא כינה את המתנה "מחווה נחמדה" ואמר כי הכבאים זכו לשמור את חגורות ההצלה.

האם "הבחורה החדשה" מועתקת מסדרה אחרת?

סטפני קאונטס ושרי גולד, שתי כותבות הוליוודיות טוענות כי סדרת הלהיט של רשת FOX, "הבחורה החדשה" בכיכובה של זואי דשאנל המתקתקה, הועתקה כמעט כולה מפיילוט שהן הגישו לרשת בשנת 2006. בתביעה שהוגשה לבית משפט בקליפורניה טענו השתיים כי הסדרה של דשאנל מבוססת על הפיילוט שלהן, "Square One", המבוסס על חוויותיה האישיות של קאונטס שעברה לגור בדירה בה שלושה שותפים גברים לאחר שהתגרשה מבעלה. הן טוענות כי בין השתיים קיים דמיון רב הן בדמויות, בעלילה וגם בהשתלשלות האירועים.

מאחורי הקלעים של "הבחורה החדשה":

נשיא ABC: "'האנטומיה של גריי' תימשך עוד שנים רבות"

עשר עונות כבר עברו על ד"ר מרדית' גריי וחבריה לבית החולים בסדרה "האנטומיה של גריי", אבל נראה שלפול לי, נשיא הרשת המשדרת ABC, ממש לא נמאס מהטישו והדרמה. במהלך סיור החורף של איגוד מבקרי הטלוויזיה בהוליווד אמר לי כי הוא מקווה שהסדרה "תימשך עוד שנים רבות" והוסיף כי יוצרת הסדרה שונדה ריימס "היא אחת הכותבות הטובות ביותר בדורנו".

על רקע עזיבתה של אחת מחברות הצוות הוותיקות, סנדרה או, בסוף העונה נשאל לי האם צפויות עזיבות נוספות של חברי צוות קבועים וענה במסתוריות: "אין לנו דבר לומר על זה".

תמונות ראשונות מהסט של הסרט "הפמליה"

אחרי ויכוחים על שכר השחקנים והרבה אחרי שהסדרה כבר נגמרה, הסרט "הפמליה" סוף סוף נמצא בצילומים. עד שהסרט ישוחרר לאקרנים יעברו עוד הרבה מים בנהר, אבל בינתיים, אתם יכולים להתנחם בכמה צילומים ראשונים מהסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully