וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדעון סער קבע – רוז פוסטאנס תוכל לעבוד בישראל

שר הפנים אישר היום באופן חריג אשרת עבודה כזמרת לרוז פוסטאנס, הזוכה בתכנית "אקס פקטור", על אף שהגיעה לארץ עם אשרת עבודה כעובדת סיעודית בלבד

צילום: דייב שחר, עריכה: מאיה בן ניסן

שר הפנים, גדעון סער, אישר היום (שני) מתן היתר עבודה כזמרת לרוז פוסטאנס, הזוכה בתכנית "אקס פקטור". פוסטאנס שוהה בישראל מאז שנת 2007 עם אשרת עבודה חוקית כעובדת סיעוד, ועל כן אינה מורשית לעבוד בכל עבודה אחרת או מקבילה. לבקשתה לקדם את עיסוקה כזמרת, החליט סער להיענות ולאשר לה היתר עבודה כאמנית. מתן ההיתר יהיה כפוף לאישור משפחת המטופלת, בה טיפלה פוסטאנס עד כה.

כזכור, בתחילת החודש זכתה פוסטאנס בגמר "אקס פקטור", מה שהקנה לה גם חוזה הקלטות עם חברת מוזיקה. פוסטאנס גברה על שלושת הפיינליסטים הנוספים, להקת פיוז'ן, אורי שכיב שהגיע למקום השלישי ועדן בן זקן, שנחשבה לפייבוריטית והגיעה למקום השני.

שירי מימון היתה השופטת שליוותה את פוסטאנס עד הלום וניצחה כמובן את חבריה לתכנית – רמי פורטיס (ליווה את בן זקן), משה פרץ (עם שכיב) ועברי לידר (פיוז'ן). בתכנית הגמר, ביצעה פוסטאנס שני שירים שזיכו אותה בניצחון – "My Way" של פרנק סינטרה ו"If I Ain’t Got You" של אלישיה קיז ביחד עם מימון.

מה דעתכם - קביעה מוצדקת או פופוליזם? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully