וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישה חודשי עבודות שירות לאמרגנו של משה פרץ

21.1.2014 / 16:24

במסגרת עסקת טיעון הודה אמנון זינדני בעבירות של אי דיווח הכנסות מהופעותיו של פרץ, הודאה שעשויה להשפיע על על כתב האישום העומד נגד פרץ עצמו

משה פרץ. אביב חופי
משה פרץ/אביב חופי

שישה חודשי עבודות שירות: זהו העונש שגזר בית משפט השלום ברמלה על אמנון זינדני, אמרגנו של הזמר משה פרץ, שהואשם בעבירות מס. העונש, שנגזר על זינדני במסגרת הסדר טיעון, כולל חיוב לתשלום קנס בסך 75 אלף שקלים ומאסר על תנאי למשך שלוש שנים. במסגרת ההסדר, הודה זינדני בעבירות של אי דיווח על הכנסות ועוד. יש לציין כי הודאתו והרשעתו של זינדני עשויות בהחלט להשפיע על כתב האישום כנגד פרץ עצמו.

בחודש מאי אשתקד הגישה המחלקה המשפטית ברשות המיסים כתבי אישום נגד זינדני ופרץ, בהם הואשמו השניים באי דיווח על הכנסות מהופעות שהתקיימו בין השנים 2007-2009, בהיקף של כמיליון שקלים.

החקירה בנושא החלה כחקירה סמויה של אנשי מס הכנסה בשנת 2010, והפכה לגלויה בשנת 2013. בעקבות כך, עוכבו פרץ וזינדני לחקירה ובהמשך, כאמור, הוגש כנגדם כתב אישום. "היום הגיע לכדי סיום עניינו של מר זינדני", מסרו בתגובה להרשעה עורכי דינו של זינדני, אלי מויאל ואלברט הראל. "אנו שמחים שרשות המסים קיבלה את עמדתנו והגיעה להסדר טיעון מאוזן שאומץ בסופו של יום על ידי בית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully