וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטבעוניים נגד "המירוץ למיליון"

21.1.2014 / 16:56

האם הפקת הריאליטי של רשת מלהקת טבעוניים בידיעה כי הם עתידים להיכשל במשימות ולהיות מודחים מהתכנית? מלהקת התוכנית גילתה בפיסבוק: ”אשמח שיגידו ’עד כאן’”

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הטבעונים יביטו לו ישר בעיניים ויגידו "עד כאן"? רון שחר/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם הפקת "המירוץ למיליון" מלהקת מתמודדים טבעוניים בידיעה כי הם עתידים להיכשל באחת ממשימות התכנית ולהיות מודחים ממנה? בפוסט שפורסם אתמול (שני) בפייסבוק על ידי אדם בשם עמרי פז, נכתב כי "'המירוץ למיליון' מחפש זוג טבעוני לעונה הקרובה. המלהקת בצד שלנו. מוזמנים ליצור קשר עם לירון". לאחר שהפוסט זכה לשלל תגובות ולוויכוחים רבים על כוונות התוכנית ליצור עימותים בנושא טבעונות, הגיבה המלהקת לירון עינב בעצמה והודתה: "אם תהיה משימה שתחייב טבעוני לפעול בניגוד לצו מצפוני (ומצפוני), לא תהיה שמחה ממני אם הוא יעמוד מול רון שחר והצלמים ויגיד בחיוך ובאומץ 'עד כאן'".

עינב, שספגה תגובות זועמות, התעקשה והמשיכה לענות למבקרים: "אני טבעונית ואני גם עובדת בתעשייה", כתבה. "הרצון הכן שלי הוא להראות פנים אחרות של הטבעונות. שנה שעברה הראו ב'מאסטר שף' טבעונית שדופה וחיוורת עם אישיות חיוורת לא פחות. בגלל שניתנה לי ההזדמנות לבחור את האנשים אני רוצה להראות שיש טבעונים אתלטים, אנרגטיים, מלאי שמחת חיים. זה מה שאני רוצה".

דדי שי, שלוהק ל"היפה והחנון" הגיב גם הוא לדברים. שי, טבעוני המגדיר את עצמו כלוחם למען זכויות בעלי חיים כתב בפייסבוק שלו: "קריאה לפעולה: עוצרים מבעוד מועד את ההתעללות בבעלי-חיים בעונה הבאה של "המירוץ למיליון"!" והוסיף: "ידעתי שאילולא היה משתתף טבעוני בתכנית, ייתכן שההפקה לא הייתה מעוניינת בכלל לכלול משימה שמבוססת על התעללות בבעלי-חיים. אבל הדילמה אם להסכים להתעלל בבעלי-חיים או לא בכלל לא צריכה להיות נתונה בידי משתתפי תכניות מציאות. ההפקה היא זו שאחראית מלכתחילה לא לבסס משימות על מעשים לא-מוסריים".

"החלטתי לכתוב את הפוסט אחרי שראיתי את דבריה של המלהקת", אמר שי לוואלה! תרבות. "היום לא הייתי מוכן להשתתף בשום הפקה שבחוזה שלי לא מצוין במפורש שלא יידרש ממני לקחת חלק במשימות שפוגעות בבעלי-חיים".

זוהי לא הפעם הראשונה ש"המירוץ למיליון" מושכת אש בעקבות יחס שנוי במחלוקת כלפי בעלי חיים. העונה הקודמת של "המירוץ למיליון" עוררה את זעמם של אנשים רבים ושל אגודת צער בעלי חיים, זאת בעקבות פרק ששודר ובמהלכו נערכה משימה בספרד בה מתמודדים התחרו במשימת המדמה מלחמת שוורים בתוך איצטדיון ובליווי מטדור מקומי.

מהזכיינית רשת, המשרדת את "המירוץ למיליון", סירבו להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully