וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה: התסריט הודלף - טרנטינו מבטל את סרטו החדש

22.1.2014 / 10:21

הקולנוען כל כך זעם על הדלפת פרטים מן התסריט החדש והסודי שלו, שהחליט לוותר עליו לחלוטין ולעבור הלאה. "אם אני לא יכול לסמוך על אף אחד, אז לא צריך", הצהיר

אצל קוונטין טרנטינו, אף פעם לא משעמם: לפני כחודש, התרגשו מדורי הקולנוע מסביב לעולם לחשוף פרטים ראשונים שהודלפו לגבי המערבון החדש שלו. פורסם אז כי היוצר סיים לעבוד על הגרסה הראשונה של התסריט, וכן נודע כי הוא ייקרא בשם "The Hateful Eight",מה שרימז כי הוא נכתב בהשראת "שבעת הסמוראים" ו"שבעת המופלאים". כמו כן, נודע כי הבמאי זומם ללהק את שותפיו משכבר הימים, ברוס דרן וכריסטופר וולץ.

אמש, בלילה שבין שלישי לרביעי שעון ישראל, נחתה פצצה נוספת: לפי פרסומים בתקשורת האמריקאית, טרנטינו כל כך זעם על ההדלפה, שהחליט לוותר על עשיית הסרט ולעבור לפרויקט הבא. לפי הפרסום, היוצר הדיסקרטי לא הבין כיצד סוד שרק שישה אנשים ידעו עליו, בכל זאת דלף החוצה, ומרוב כעס על כך, פשוט שבר את הכלים. כדי לא לבזבז לחלוטין את חומרי הגלם, הוא שוקל להפוך את התסריט לספר ולפרסם אותו בפורמט הזה, אבל מעבר לכך, בשלב זה מתכוון הקולנוען "לעבור לדבר הגדול הבא", כדבריו. בתקשורת האמריקאית צוטט כאומר גם כי "אם אני לא יכול לסמוך על אף אחד, אז אין לי כבר חשק לתסריט הזה. אין לי שום חשק לעשות דווקא אותו. יש לי עוד עשרה מאיפה שהוא בא".

אנחנו כבר רגילים לנזקי ההדלפות בתחומי הפוליטיקה והספורט, אך בקולנוע סיפור שכזה נדיר ואף משונה. עתה נותר לראות אם טרנטינו הילדותי למדי רק זועק "תחזיקו אותי", או שהוא באמת הולך לזרוק לפח את התסריט רק באשמת הההדלפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully