וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון אולארצ'יק: "אני איש רנסאנס שלא הבין שהתקופה הזו נגמרה"

יונתן גת

23.1.2014 / 8:29

אחד המוזיקאים החשובים בארץ חוזר לעבוד על אלבום חדש ובשיחה עם וואלה! תרבות מספר על כישלון הפרויקט קודם, על חוסר הבולטות בתקשורת ומבטיח: איחוד כוורת היה אחרון בהחלט

יח"צ - חד פעמי

אחרי האיחוד הגדול והמוצלח של כוורת, אלון אורארצ'יק חוזר להיות לבד מול המיקרופון. וזה לא מובן מאליו. נכון שאת תפקיד הסולו שלו הוא ממלא בדרגות הצלחה משתנות כבר לאורך שנים רבות, אבל אחרי כישלון אלבומו הקודם "אולרארצ'יק סטייל", היה ניתן לחשוב שחדוות העשייה של אחד המוסיקאים המחוננים בישראל – תפגע.

אבל מבחינתו של אולארצ'יק, אין סיבה לעצור. וטוב שכך. בימים אלה הוא עובד על אלבומו החדש "יום אחד" יחד ומשחרר שיר נוסף מתוכו - "לא רואה אותך", אותו הוא שר יחד עם יהודית רביץ.

ספר לי על הפרויקט הנוכחי שלך.

"זה פרויקט מיחוד שבו ישבתי עם אלעד אדר, איתו אני עובד כבר מספר שנים, וכתבנו יחד שיר אחד ביום. הטקסט והמנגינה נכתבו ביום אחד. כמובן שאחר כך, הקדשנו הרבה עבודה נוספת, אבל את הליבה עשינו במהירות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גומרים שיר עד הלילה. אלון אולארצ'יק ואלעד אדר/מערכת וואלה!, צילום מסך

חווית כישלון מהדהד עם האלבום הקודם שלך "אולארצ'יק סטייל".

"אין ספק שזו היתה אכזבה בשבילי" מודה אולארצ'יק כשהוא נזכר באלבום שהכיל קאברים ללהיטיו השונים בעיבודי ג'אז. "אתה מאמין במשהו ואתה עובד בשבילו שלושת רבעי שנה. אתה משקיע את כולך ובסוף אנשים לא חושבים שזה ענק. האלבום התקבל בדממה דקה כי לא התאים לקהל הרחב. זה היה ממש למיטיבי לכת. אולי באיזשהו מקום האלבום אפילו הפריע - שאני לוקח שיר שלי ומציג אותו בצורה אחרת. יש אנשים שזה נשמע להם מוזר. היום אני חושב שהאלבום היה מתאים יותר לי ולנגנים לשמיעה, אבל לך תדע אולי יגלו אותו בעתיד ויפרשו אותו אחרת".

איך היית מגדיר את עצמך כאמן?

"אני איש רנסאנס שלא הבין שזו תקופה שעברה כבר. יש לי מזל שאני מתפרנס ממה שאני אוהב".

למרות "כוורת" והופעות רבות בתקשורת לאורך השנים, כולל משחק בטלוויזיה, יש תחושה שאתה עדיין אלמוני יחסית וציבורים גדולים לא מכירים את היצירות שלך. ממה זה נובע לדעתך?

"קודם כל, יכול להיות. אני לא חושב שזה עניין של חשיפה תקשורתית. אבל מהי הסיבה? אני לא חושב שאני יודע את התשובה"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפעם, לא רק למיטיבי לכת. אולארצ'יק/מערכת וואלה!, צילום מסך

איך אתה מסכם את האיחוד של כוורת בשנה שעברה?

"זה היה מאוד משמח. שמחתי מאוד שזו לא היתה איזו חלטורה של אנשים מפורסמים שעושים איזו חזרה או שתיים ועולים לבמה. זו היתה עבודה של שנה. עשינו חזרות של שלושה חודשים עם מאות שעות. עשינו חזרות לשירים שאנחנו יודעים לנגן כבר שנים. היה לנו חשוב להשקיע בקהל שלנו שהיה צמא לזה. וזה נראה שהמאזינים לא רק רצו אותנו בשביל המוסיקה, אלא בשביל חוויה חברתית כוללת".

האיחוד היה האחרון?

"כן".

חותם על זה?

"כן".


מופע ההשקה של האלבום יתרחש ב-5.3 בזאפה הרצליה בהשתתפות יהודית רביץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully