וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: במערב אין כל חדש

26.1.2014 / 11:35

שום דבר מיוחד לא התחדש בטבלת שוברי הקופות מאז השבוע שעבר, וצריך לנדוד עד למקום החמישי כדי למצוא כניסה חדשה: "אני, פרנקנשטיין", הכישלון הגדול של השנה עד כה

יח"צ - חד פעמי

לא הרבה השתנה בטבלת שוברי הקופות בארצות הברית השבוע, מה שמבשר טובות ללהיטים המפתיעים של החודש – Ride Along"" ו"השורד האחרון" – ורעות לסרטים האחרים שהיו אמורים לכבוש את הטבלה ונכשלו, ובפרט לפרנקנשטיין.

שלושת המקומות הראשונים השבוע זהים לאלה של השבוע שעבר: ראשון "Ride Along", הקומדיה של קווין הארט ואייס קיוב, עם כ-20 מיליון דולר בסוף השבוע וכ-72 מיליון בהכנסות כוללות; שני – "השורד האחרון", שמוסיף עוד 12 מיליון דולר בסוף השבוע הזה, ומגיע להכנסות של כ-92 מיליון; ושלישי, סרט האנימציה "שודדי הפיצוחים", שעל אף ביקורות איומות השיג סכומים נאים (עוד 11 מיליון דולר בסוף השבוע), והשבוע כבר אושר לו סרט המשך.

במקום הרביעי, "לשבור את הקרח" הבלתי נלאה: בשבוע העשירי (!) שלו, הוא הכניס עוד כ-9 מיליון דולר, והכנסותיו בארצות הברית בלבד מאז שיצא מגיעות לכמעט 350 מיליון דולר.

צריך לרדת עד למקום החמישי כדי למצוא את הסרט החדש והאומלל של השבוע: "אני, פרנקנשטיין" הוא כישלון מכל בחינה – גם ביקורתית (את הבוז הגורף שהוא קיבל ניתן להשוות רק ל"הרקולס" שכבר הספיק להיעלם מהטבלה) וגם קופתית. הכנסות הסרט בסוף השבוע לא יתעלו על שמונה מיליון דולר; התקציב המדווח שלו עומד על 65 מיליון דולר. מצב לא נעים.

ואתם תצפו ב"אני, פרנקנשטיין"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully